abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 13:25:03 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_46455308
Afwassen vind ik nog tot daar aan toe, als je het samen vies maakt kun je best omstebeurt afwassen.
Wat mij een beetje dwars zit is het feit dat Flow in een studentenhuis woont - en dat Gurlie dus feitelijk de vieze pisresten van zijn huisgenoten staat op te dweilen
disclaimer
pi_46455311
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ze is zo gek als een deur dat ze dat doet .
Woont zeker nog thuis . Anders zou ze het wel uit der hoofd laten om bij vriendjelief te gaan schoonmaken.
Ik wil het niet eens hebben dat SQ bij mij gaat zitten schoonmaken. Dan hang ik niet rustig bij haar op de bank als ze aan het afwassen of schoonmaken is .
Nou thuis helpt ze haar moeder volgens mij ook veel mee met het huishouden hoor
Maar ik ben nu at work en zij heeft vakantie en is bij mij thuis. Ik vind het gewoon heel lief van haar dat ze dat voor me doet maar ik zal er niet onrustig van op de bank zitten hoor.
Age of fruity enlightenment!
pi_46455323
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Iedere keer zeg je weer dat je het noooooit meer doet...

Maar wel heel erg tof en lief van je...
Zie vorige post.

I'll find a way..
pi_46455329
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Afwassen vind ik nog tot daar aan toe, als je het samen vies maakt kun je best omstebeurt afwassen.
Wat mij een beetje dwars zit is het feit dat Flow in een studentenhuis woont - en dat Gurlie dus feitelijk de vieze pisresten van zijn huisgenoten staat op te dweilen
Welke huisgenoten? Ik woon sinds 1 februari alleen in dat huis.
pi_46455332
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, hij woont hier alleen sinds 2 weken.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:26:04 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_46455342
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Welke huisgenoten? Ik woon sinds 1 februari alleen in dat huis.
Oh, daar was ik niet van op de hoogte
disclaimer
pi_46455359
En ik heb afgelopen zaterdag heel de vloer gedweild bij m'n ouders
pi_46455370
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat er niet meer wordt gepoetst.

Maar ik laat me rijkelijk belonen hoor.
pi_46455386
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef FlowDesign het volgende:
En ik heb afgelopen zaterdag heel de vloer gedweild bij m'n ouders

Dus nu hoef je de rest van 2007 niets meer te doen he?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:28:19 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_46455402
Ik poets mijn huis echt nooit
Da's nou eenmaal wat er gebeurt als je FT werkt en alleen woont
disclaimer
pi_46455416
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik poets mijn huis echt nooit
Da's nou eenmaal wat er gebeurt als je FT werkt en alleen woont
Ook niet je wc en je badkamer en keuken af en toe?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:30:24 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_46455450
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ook niet je wc en je badkamer en keuken af en toe?
Ja, af en toe wel natuurlijk. Keuken houd ik nog wel redelijk bij en de wc ook wel.
Maar niet hoogfrequent.

Je moet de "nooit" natuurlijk niet TE letterlijk lezen
disclaimer
pi_46455458
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn huisbaas (Willem's vader) wil mij geloof ik graag ergens in April het huis uit hebben. Hij heeft het huis te koop staan, maar als hij het voor April niet voor een fatsoenlijke prijs verkocht krijgt wil hij het aan Philips gaan verhuren.
Dat kan nog leuk worden want ik heb een huurcontract met 3 maanden opzegtermijn van beide kanten en ieder jaar dat je ergens woont komt er 1 maand opzegtermijn bij. Bovendien heeft hij mij nog steeds niet schriftelijk van alles op de hoogte gesteld, dus vanaf het moment dat hij dat wel doet heb ik wettelijk gezien nog steeds 5 maanden.
Mijn jongste zus zei overigens dat je huis verkopen en verhuren aan een andere partij beide geen geldige redenen zijn om je huurders eruit te zetten. Huurbescherming rules. Dus ik ben benieuwd hoe lang ik daar nog blijf wonen
  maandag 19 februari 2007 @ 13:31:32 #64
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_46455479
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:24 schreef gurlie het volgende:

[..]

Wat heeft het er mee te maken dat ik nog thuis woon?
Ik doe thuis veel in het huishouden vanwege mijn moeders slechte rug enzo, dus dat is een non-argument. Verder irriteer ik me echt enorm aan vuilheid en Flow maakt daar handig gebruik van. Hij hoefde namelijk zelf niet te poetsen toen zijn huisgenoot hier nog woonde.

Maar dat zal ik hem eens even af gaan leren.
Dus jij doet nu thuis alle boodschappen, maakt alles schoon, kookt en werkt daarnaast ook fulltime? .
pi_46455546
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus jij doet nu thuis alle boodschappen, maakt alles schoon, kookt en werkt daarnaast ook fulltime? .
Ik doe vaak boodschappen, maak vaak schoon, kook zowat altijd en ga naar school en werk parttime. Dus.
En mijn moeder zit in de WAO, dus het huishoudelijk gebeuren is vrij evenredig verdeelt onder ons.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:34:08 #66
36431 bleiblei
pi_46455549
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Mijn huisbaas (Willem's vader) wil mij geloof ik graag ergens in April het huis uit hebben. Hij heeft het huis te koop staan, maar als hij het voor April niet voor een fatsoenlijke prijs verkocht krijgt wil hij het aan Philips gaan verhuren.
Dat kan nog leuk worden want ik heb een huurcontract met 3 maanden opzegtermijn van beide kanten en ieder jaar dat je ergens woont komt er 1 maand opzegtermijn bij. Bovendien heeft hij mij nog steeds niet schriftelijk van alles op de hoogte gesteld, dus vanaf het moment dat hij dat wel doet heb ik wettelijk gezien nog steeds 5 maanden.
Mijn jongste zus zei overigens dat je huis verkopen en verhuren aan een andere partij beide geen geldige redenen zijn om je huurders eruit te zetten. Huurbescherming rules. Dus ik ben benieuwd hoe lang ik daar nog blijf wonen
Als je het hard wil spelen kan je een vergelijkbare woonruimte + alle kosten van het verhuizen vergoed krijgen + een schadevergoeding. Een huis met huurder erin verkopen of verhuren gaat voor geen meter lukken .
Je loopt wel het risico dat je huisbaas gewoon met een paar Jerommekes je deruit komen slaan natuurlijk. Maar wettelijk gezien kan de beste man niets. Of naja, hij kan je het bovenstaande aanbieden. Ik geloof dat een rechter dat ziet als een nette oplossing.

Vergelijkbare woonruimte is evenveel ruimte voor dezelfde prijs in eenzelfde staat op eenzelfde locatie .
  maandag 19 februari 2007 @ 13:34:46 #67
36431 bleiblei
pi_46455568
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ik doe vaak boodschappen, maak vaak schoon, kook zowat altijd en ga naar school en werk parttime. Dus.
En mijn moeder zit in de WAO, dus het huishoudelijk gebeuren is vrij evenredig verdeelt onder ons.
Dus... Als je een eigen huishouden te runnen hebt ga je echt niet meer schoonmaken bij Floris. Of je bent niet goed wijs. Dat zou ook kunnen .
pi_46455575
Oh en als je fulltime werkt en genoeg verdient neem je toch gewoon één keer in de week voor een paar uurtjes een schoonmaakster?
pi_46455615
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus... Als je een eigen huishouden te runnen hebt ga je echt niet meer schoonmaken bij Floris. Of je bent niet goed wijs. Dat zou ook kunnen .
Ik zeg net dat ik thuis ook een hele hoop doe.
En ik ben inderdaad niet goed wijs, druk of niet druk, ik kan er niet tegen als het vies is om me heen.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:36:24 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_46455620
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef gurlie het volgende:
Oh en als je fulltime werkt en genoeg verdient neem je toch gewoon één keer in de week voor een paar uurtjes een schoonmaakster?
Dat kost je al gauw 30 euro per week hoor
Maar gek, ik ga toch niet voor die 50m2 een poetsvrouwke laten komen? Dan maar wat stof
disclaimer
  maandag 19 februari 2007 @ 13:36:37 #71
36431 bleiblei
pi_46455627
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:35 schreef gurlie het volgende:
Ja, welkom in de echte wereld Gurlie .
  maandag 19 februari 2007 @ 13:37:24 #72
36431 bleiblei
pi_46455645
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:36 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik thuis ook een hele hoop doe.
En ik ben inderdaad niet goed wijs, druk of niet druk, ik kan er niet tegen als het vies is om me heen.
Een half huishouden is geen heel huishouden
Net als dat studeren en een bijbaantje NIET hetzelfde is als Fulltime werken.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:38:47 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_46455691
Nou, ik kan me voorstellen dat een half huishouden waar het wel echt schoon is, meer tijd vergt dan mijn huishouden
disclaimer
  maandag 19 februari 2007 @ 13:40:32 #74
36431 bleiblei
pi_46455735
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik kan me voorstellen dat een half huishouden waar het wel echt schoon is, meer tijd vergt dan mijn huishouden
Het ging erom dat je niet bij mij thuis achter de stofzuiger ging staan omdat je wel wat beters te doen hebt .
Al heb je wel een punt. Bij mij is het ook altijd een puinzooi .
pi_46455749
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Of je kan de situatie ook eens van iemand anders kant bekijken en een beetje actief gaan zoeken naar andere woonruimte .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  maandag 19 februari 2007 @ 13:41:19 #76
36431 bleiblei
pi_46455754
Gurlie, wil jij volgend jaar eigenlijk op kamers gaan?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:41:55 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_46455770
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef r8ality het volgende:

[..]

Of je kan de situatie ook eens van iemand anders kant bekijken en een beetje actief gaan zoeken naar andere woonruimte .
It's aliiiiiiive
disclaimer
pi_46455814
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Een half huishouden is geen heel huishouden
Net als dat studeren en een bijbaantje NIET hetzelfde is als Fulltime werken.
Dan moet je maar gaan samenwonen, zeiklul.

Het moet op de een of andere manier toch schoon worden af en toe.
pi_46455835
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Precies, vergt ook tijd. En ons huis is waarschijnlijk groter.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:44:13 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_46455847
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

soms je moeder op de koffie vragen werkt best goed eik
disclaimer
pi_46455864
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef bleiblei het volgende:
Gurlie, wil jij volgend jaar eigenlijk op kamers gaan?
Vast wel.
pi_46455916
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

It's aliiiiiiive
Ja. Vandaag niks te doen. Tijd om weer een beetje te Fok!ken .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_46455925
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat kost je al gauw 30 euro per week hoor
Maar gek, ik ga toch niet voor die 50m2 een poetsvrouwke laten komen? Dan maar wat stof
Ja, kost geld, maar ik ken genoeg mensen die het ideaal vinden ivm werkdrukte.

Maargoed, BB weet het toch allemaal beter, want hij heeft het o zo zwaar en ik weet niets van de echte wereld.

Trouwens, ik kan me herinneren dat jij ook nog eens een tijd als wasserette gefungeerd hebt?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:47:20 #84
36431 bleiblei
pi_46455941
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

Gewoon knop omzetten als je je ergert aan zijn ranzige thuis .
Zal je op kamers ook nodig hebben .
Nu heb je nog het voordeel dat wanneer het heel ranzig is bij Floris dat je tegen hem kan zeggen dat je pas bij hem blijft slapen als ie het weer schoon gemaakt heeft . Op kamers gaat dat iets minder makkelijk.
pi_46455945
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Als je het hard wil spelen kan je een vergelijkbare woonruimte + alle kosten van het verhuizen vergoed krijgen + een schadevergoeding. Een huis met huurder erin verkopen of verhuren gaat voor geen meter lukken .
Je loopt wel het risico dat je huisbaas gewoon met een paar Jerommekes je deruit komen slaan natuurlijk. Maar wettelijk gezien kan de beste man niets. Of naja, hij kan je het bovenstaande aanbieden. Ik geloof dat een rechter dat ziet als een nette oplossing.

Vergelijkbare woonruimte is evenveel ruimte voor dezelfde prijs in eenzelfde staat op eenzelfde locatie .
Zo ver laat ik het allemaal liever niet komen natuurlijk. Maar als ik in April nog geen fatsoenlijke vervangende woonruimte gevonden heb en hij wil mij er graag uit hebben, dan zeg ik gewoon tegen hem waar het op staat en dat ik er uit ga zodra ik iets gevonden heb. Of hij mag me uitkopen, dat kan evt. ook nog.

Als ik er nog eens over nadenk, stel dat hij mij er echt graag uit wil hebben. Dan zeg ik wel tegen hem dat hij maar een woning moet vinden die aan mijn eisen voldoet. En als het een huurwoning is van een partij die net als Direct Wonen zoiets hanteren van 1 maand huur extra betalen als bemiddelingskosten, dan mag hij die betalen. Ook wel een goed idee mss.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:49:58 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_46456013
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef gurlie het volgende:

[..]

Maargoed, BB weet het toch allemaal beter, want hij heeft het o zo zwaar en ik weet niets van de echte wereld.

Trouwens, ik kan me herinneren dat jij ook nog eens een tijd als wasserette gefungeerd hebt?
Ja klopt, maar dat ging niet verder dan de was in de machine kiepen, na de was in de droger stoppen en vanuit de droger weer terug de IKEA-tas in
disclaimer
  maandag 19 februari 2007 @ 13:50:09 #87
36431 bleiblei
pi_46456017
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet zwaar .
Sterker nog, jij beweert dat jij het zwaar hebt want je helpt je ma mee, hebt een bijbaan EN zit een half uur per week op school .

Megoo heeft alleen maar als wasserette gefungeerd omdat ik geen wasmachine had. Of naja, de mijne was kapot. Ik heb vanaf het moment dat ik op kamers ging tot het moment dat dat kutding kapot ging mijn zooi zelf gewassen.

Maar wel "zwaar" genoeg om niet voor de lol bij SQ te gaan zitten schoonmaken .
pi_46456025
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Gewoon knop omzetten als je je ergert aan zijn ranzige thuis .
Zal je op kamers ook nodig hebben .
Nu heb je nog het voordeel dat wanneer het heel ranzig is bij Floris dat je tegen hem kan zeggen dat je pas bij hem blijft slapen als ie het weer schoon gemaakt heeft . Op kamers gaat dat iets minder makkelijk.
Ik was niet van plan om in een studentenflat te gaan wonen, en dan kan het best meevallen dus.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:51:07 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_46456051
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om in een studentenflat te gaan wonen, en dan kan het best meevallen dus.
Jij gaat meteen een huis huren?
disclaimer
  maandag 19 februari 2007 @ 13:51:09 #90
36431 bleiblei
pi_46456055
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ah, jij wil net als Feb minimaal een flat van 75m2 tot je beschikking .
pi_46456086
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet zwaar .
Sterker nog, jij beweert dat jij het zwaar hebt want je helpt je ma mee, hebt een bijbaan EN zit een half uur per week op school .

Megoo heeft alleen maar als wasserette gefungeerd omdat ik geen wasmachine had. Of naja, de mijne was kapot. Ik heb vanaf het moment dat ik op kamers ging tot het moment dat dat kutding kapot ging mijn zooi zelf gewassen.

Maar wel "zwaar" genoeg om niet voor de lol bij SQ te gaan zitten schoonmaken .
Nee, ik beweer helemaal nergens dat ik het zwaar heb. Ik beweer alleen dat ik vind dat Flow nu wel eens zijn eigen troep op mag ruimen ook al vindt hij dat het nog niet vies genoeg is. Ik weet niet waar jij ziet dat ik het zwaar vind?
pi_46456105
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah, jij wil net als Feb minimaal een flat van 75m2 tot je beschikking .
Eh nee. Er bestaat ook zoiets als samen huren. Met mensen die je al kent eventueel. Niet iedereen is zo ranzig.
pi_46456115
Als ze hier lopen te zeiken dat ik te weinig schoonmaak heb ik het volgende standaardzinnetje: "O, dus jij gaat volgende week op de fiets naar de Lidl, met 8 melkpakken in je rugzak? Prima."

Whe he he .
pi_46456117
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij gaat meteen een huis huren?
Tuurlijk.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:53:51 #95
36431 bleiblei
pi_46456147
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef gurlie het volgende:

[..]

Eh nee. Er bestaat ook zoiets als samen huren. Met mensen die je al kent eventueel. Niet iedereen is zo ranzig.
Ook die zal je moeten huren.
Heb je dat topic van die 2 gozers laatst gelezen? .
pi_46456149
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee, ik beweer helemaal nergens dat ik het zwaar heb. Ik beweer alleen dat ik vind dat Flow nu wel eens zijn eigen troep op mag ruimen ook al vindt hij dat het nog niet vies genoeg is. Ik weet niet waar jij ziet dat ik het zwaar vind?
Eindelijk iemand die dat beweert. Verder ben je knettergek dat je daar zoveel schoonmaakt .
  maandag 19 februari 2007 @ 13:54:37 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_46456171
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef gurlie het volgende:

[..]

Mja, maar dan is het evengoed een studentenflat, alleen dan een studentenflat met bekenden
[/zeikmodus] maar heb je dan al enig idee waar, en met wie?
disclaimer
pi_46456217
Ik ben benieuwd waar ik ga wonen als ik terug ben .
pi_46456225
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, maar dan is het evengoed een studentenflat, alleen dan een studentenflat met bekenden
[/zeikmodus] maar heb je dan al enig idee waar, en met wie?
Nee, daarvoor zal ik eerst moeten beslissen waar ik wil gaan studeren.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:56:19 #100
36431 bleiblei
pi_46456227
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef gurlie het volgende:

[..]

Je insinueert dat je het zwaar hebt. Waar lees jij dan dat ik het zo zwaar heb?
Die conclusie was juist hetgeen waar we over begonnen .
Dat je waus bent dat je schoonmaakt(e) voor hem .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')