Een X Factor After Party MEETquote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Moeten we ff een X Factor After Party houden![]()
ik nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wie heeft rijke ouders met een groot huis?![]()
ik ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wie heeft rijke ouders met een groot huis?![]()
ik dnek dat ik ook ga stoppen...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben maar gestopt met kijken. Eventueel leuke stukjes kijk ik achteraf wel.
Geen arme ouders, maar ook geen rijke ouders.... en een normaal huisquote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
arme ouders met een groot huis?![]()
Lijkt me van wel. Die chats e.d. komen ook altijd online, dus waarom dit niet....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dnek dat ik ook ga stoppen...
De xclusive party komt toch ook op internet te staan?
Blijf gezellig hierquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik moet doen... aan de ene kant wil ik wel kijken, maar ik wil ook DC verder kijken
hierna kun je DC toch ook verder kijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik moet doen... aan de ene kant wil ik wel kijken, maar ik wil ook DC verder kijken
aftermeetquote:Op maandag 19 februari 2007 20:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Blijf gezellig hier![]()
Maar een aftermeet heb ik wel zin in trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |