abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190018
is het verder nog iemand opgevallen dat gisteren alle bewoners op Ruud en Bart na waren verdwenen om een uurtje of kwart voor twee? ik heb ruim drie kwartier alle vier de channels afgelopen, maar buiten onze twee saaie boekenlezers om was er niemand in beeld...ja een keer kwam er iemand door beeld lopen, maar ik kon hem/haar niet zo snel herkennen
I'm back, big as life and twice as ugly!
  vrijdag 24 september 1999 @ 10:39:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190019
Waarschijnlijk zaten hun op de slaapkameres.. die worden niet uitgezonden (althans, kheb volgens mij nog geen beelden gezien daarvan)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190020
daar dacht ik eerst ook aan ja, maar wonder boven wonder was er gister een blik te werpen in de slaapkamer van de jongens, daar zaten ze in ieder geval nier, en met zijn zessen in de meidenslaapkamer...kan dan nog een leuke aflevering worden vanavond...
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190021
De BB-internetredactie heeft van hogerhand de opdracht gekregen de streams niet te interessant te maken. Dat kan haast niet anders. Voorheen was er immers meer 'action'.<p>

Internet zou anders de tv-uitzendingen wel eens kunnen verslaan. En daar zijn ze nog niet klaar voor

Greetz,
Wings
-,,C'mon Yolanda! What's Fonzy like?"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')