1 2 3 4 5 | while (!$user['guitaris.nl']['sane']) { print "sterf!"; } ?> |
<phpquote:
doe eensch editquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if($fok == "traag") { print "KUT STERVENDE KANKER HOST"; } else { print "fok is lief"; } ?> |
Afhankelijk van de soort Basic kan ie evt. het deel toe dan! endif else print in beeld zetten, want daar staat het volgende aanhalingsteken.quote:
zie m'n editquote:Op maandag 19 februari 2007 05:27 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort Basic kan ie evt. het deel toe dan! endif else print in beeld zetten, want daar staat het volgende aanhalingsteken.
Droog.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp het niet.
1 2 3 4 5 6 | if($topic->status==="closed") { $postreply->982725("WTF, waarom mijn topic dicht?"); } ?> |
Dat werkt alleen voor crew die door slotjes kunnen posten en soms een user die hetzelfde kan.quote:
Omdat NERDS ONLY!! bij mij ervoor zorgt dat ik helemaal niks kan zien van het topic en ik ervan uit ging dat dat de grap was.quote:
Hmmz, eerderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef Hmail het volgende:
[ code verwijderd ]
Zelfmoordaanslag B-)
1 2 3 | die("dag mooie wereld!"); ?> |
Hier doet 'ie 't gewoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat NERDS ONLY!! bij mij ervoor zorgt dat ik helemaal niks kan zien van het topic en ik ervan uit ging dat dat de grap was.
10 killquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, eerder
[ code verwijderd ]
Het is dan toch geen zelfmoordaanslag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, eerder
[ code verwijderd ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |