quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:[..]
Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.
En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
Als AZ-fan zijnde hoop ik natuurlijk dat Ajax nog even zo doorgaat zodat AZ volgende week tegen Ajax gewoon de volle 3 punten pakt. Echter wat Ajax heeft speelt ook bij AZ. Het loopt even lekker, je wint vaak, PSV laat punten liggen, je wint als AZ zijnde van PSV, maar dan vandaag gelijk tegen Groningen. Ik vind normaal uit bij Groningen een gelijkspel een prima resultaat, echter in deze fase waarin de landstitel binnen bereik is (klinkt iets positiever dan ik het bedoel) kan je simpelweg geen puntverlies veroorloven.
Ajax en AZ hebben het vandaag simpelweg allebei verprutst. Ik wil niet zeggen dat vandaag AZ en Ajax allebei de tegenstanders heel gemakkelijk aan de kant moesten schuiven, maar beide ploegen kunnen met dit materiaal en de juiste gebrande instelling de wedstrijd in hun voordeel beslissen.
Bij PSV juicht men vaak niet zo heel hard bij een 1-0 overwinning, maar houden zich ook wel in bij een 3-0 overwinning, aangezien men weet dat het volgende week misschien 'maar' een 1-0 zal worden.
Bij Ajax en AZ kan men dubbel zo hard juichen bij een 5-0 overwinning (in vergelijking bij die 1-0 of 3-0 van PSV), echter bij beide ploegen kan je de week er na weer janken omdat ze met 1-0 of 2-0 onderuit gaan.
Aan het einde van de rit heb je dan leuke pieken en dalen gehad, maar simpelweg te weinig punten.