abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46434259
Ajax onderschat gewoon kleine tegenstanders.

Heitinga speelde goed tegen Feyenoord en Werder maar was vandaag drama. Spelers als Urby en Gabri zijn ook altijd minder geconcentreerd tegen de kleinere ploegen. Daar moet echt iets aan gedaan worden.

Ploegen als Excelsior moet je oprollen en niet in de wedstrijd laten komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46434385
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Ajax onderschat gewoon kleine tegenstanders.

Heitinga speelde goed tegen Feyenoord en Werder maar was vandaag drama. Spelers als Urby en Gabri zijn ook altijd minder geconcentreerd tegen de kleinere ploegen. Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Niet opstellen of verkopen?
  zondag 18 februari 2007 @ 18:58:29 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46434392
Ik vond Gabri en Davids als enige aardig spelen vandaag.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 februari 2007 @ 19:04:28 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46434561
op naar de playoffs
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46434650
Had zoiets wel verwacht, alleen geen knullig gelijkspel . Godnondeju zeg, hoe krijg je het voor elkaar tegen FUCKING excelsior. En dan met het kampioenschap nog ver in het achterhoofd. Ja, nu dus nog verder. Sukkels
pi_46434750
En dan volgende week naar AZ. Nou, dan mag ik toch wel een geheel andere instelling verwachten. Anders kunnen we wel een telraam meenemen
pi_46434806
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.

En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
Als AZ-fan zijnde hoop ik natuurlijk dat Ajax nog even zo doorgaat zodat AZ volgende week tegen Ajax gewoon de volle 3 punten pakt. Echter wat Ajax heeft speelt ook bij AZ. Het loopt even lekker, je wint vaak, PSV laat punten liggen, je wint als AZ zijnde van PSV, maar dan vandaag gelijk tegen Groningen. Ik vind normaal uit bij Groningen een gelijkspel een prima resultaat, echter in deze fase waarin de landstitel binnen bereik is (klinkt iets positiever dan ik het bedoel) kan je simpelweg geen puntverlies veroorloven.

Ajax en AZ hebben het vandaag simpelweg allebei verprutst. Ik wil niet zeggen dat vandaag AZ en Ajax allebei de tegenstanders heel gemakkelijk aan de kant moesten schuiven, maar beide ploegen kunnen met dit materiaal en de juiste gebrande instelling de wedstrijd in hun voordeel beslissen.

Bij PSV juicht men vaak niet zo heel hard bij een 1-0 overwinning, maar houden zich ook wel in bij een 3-0 overwinning, aangezien men weet dat het volgende week misschien 'maar' een 1-0 zal worden.

Bij Ajax en AZ kan men dubbel zo hard juichen bij een 5-0 overwinning (in vergelijking bij die 1-0 of 3-0 van PSV), echter bij beide ploegen kan je de week er na weer janken omdat ze met 1-0 of 2-0 onderuit gaan.

Aan het einde van de rit heb je dan leuke pieken en dalen gehad, maar simpelweg te weinig punten.
pi_46434823
Bah, en dan zo ook nog de wedstrijden moeten kijken...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46434950
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef Urquhart het volgende:
En dan volgende week naar AZ. Nou, dan mag ik toch wel een geheel andere instelling verwachten. Anders kunnen we wel een telraam meenemen
Ik vermoed dat AZ volgende week Ajax voorbij gaat. Ik zie Ajax daar écht niet winnen.
pi_46435178
De tiefus.
  zondag 18 februari 2007 @ 19:32:00 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46435320
Donderdag 4-0
pi_46435555
AMK?
Secrets never die. Only people.
  zondag 18 februari 2007 @ 19:43:59 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46435654
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef xFriendx het volgende:
Bij PSV juicht men vaak niet zo heel hard bij een 1-0 overwinning, maar houden zich ook wel in bij een 3-0 overwinning, aangezien men weet dat het volgende week misschien 'maar' een 1-0 zal worden.

Bij Ajax en AZ kan men dubbel zo hard juichen bij een 5-0 overwinning (in vergelijking bij die 1-0 of 3-0 van PSV), echter bij beide ploegen kan je de week er na weer janken omdat ze met 1-0 of 2-0 onderuit gaan.

Aan het einde van de rit heb je dan leuke pieken en dalen gehad, maar simpelweg te weinig punten.
Gelukkig gaat dit op veel grotere schaal dan ook weer op. Ajax heeft qua prijzen ook veel hogere pieken gehad. En hopelijk gaat AZ diezelfde pieken niet krijgen
pi_46435660
Zo krijg je een kans om weer te knokken voor het kampioenschap....zo verneuk je het tegen excelsior....ongelofelijk.
AFC Ajax
pi_46435717
Vergooi meteen ff je kansen, als je ze hebt. Jesus.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_46435812
Perez moet in de basis starten
Haleloeja
  zondag 18 februari 2007 @ 19:57:56 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46436055
Wat een klote manier van wakker worden zeg
Ik ben inmiddels overleden
pi_46436456
Ik hoop dat Henk ze echt helemaal de tyfus inscheld....

Maar goed dat heeft ie denk al vaak zat gedaan dit seizoen, hopelijk kan Henk volgend jaar de 2e helft van z'n sanering van de selectie uitvoeren en wat ongemotiveerde jochies verkopen of verhuren.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_46436468
Gabri

Tering reclame bij Tien! En natuurlijk weer AJAX als het laatst.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46436622
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef PizzaSalami het volgende:
AMK?
Breda
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_46437132
Om je kapot te schamen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46437391
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Ordinair het volgende:
Gabri

Tering reclame bij Tien! En natuurlijk weer AJAX als het laatst.
Ik vind het wel handig, ik schakel altijd pas in zo rond 5 over 8.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46437612
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Superheld het volgende:

[..]

Breda
Ga eens carneval vieren boy .
Secrets never die. Only people.
pi_46437750
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het wel handig, ik schakel altijd pas in zo rond 5 over 8.
En dan zul je zien dat AJAX als eerst was.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46438041
Waarom moet Ajax altijd eerst zichzelf tegenkomen voordat ze inzien dat je zonde inzet en mentale hardheid je geen wedstrijden kunt winnen? Zo onproffesioneel, daar kan Henk naar mijn mening niks aan doen want dat is al 10 jaar zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')