Edah... Die hebben niet eens een achterband.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:15 schreef Cahir het volgende:
Kijk eens bij de BAS, die zijn pas kort..
zo'n achterband vind ik echt wel handigquote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Edah... Die hebben niet eens een achterband.
Ja, ik ben een creatieve band'roller'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo'n achterband vind ik echt wel handigal kan die 'bak' die er bij ons omheen zit wel iets groter, als een klant een beetje veel boodschappen heeft, ligt alles al vol...
kerel heeft er een hele strategie voor bedachtquote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben een creatieve band'roller'.
Eerst de pakken, verder draaien, de flessen, verder draaien, ondertussen lichte dingen rechts, de pakken achter de flessen, verder alles er op leggen, bijdraaien met die plank. Etc. etc. etc.
Gaat automatisch.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel heeft er een hele strategie voor bedacht
bij mij ook, maar niet dat ik alles op een tactische manier pak enzo, en dan weer de band rol en dan weer niet, maar zorg wel dat de producten niet in de knel komen enzoquote:
Komt in de buurt van onsquote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef highway101 het volgende:
[..]
das ook niks. Wij krijgen 2 keer per dag vers = totaal 60 containers al
![]()
en 2 keer per dag Houdbaar.
Tering das weinig!!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij alleen op maandag, woensdag en vrijdag
Wij krijgen elke ochtend houdbaar, vrijdag en zaterdag 2 keer.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:46 schreef Stammies het volgende:
[..]
Tering das weinig!!
Wij krijgen: Diepvries elke dag ongeveer 50 colli
Houdbaar maandag 650, dinsdag niks, woensdag 600, donderdag 2009 containers
vrijdag 900 incl actie, zaterdag 500
Vers elke dag ongeveer 500 colli
Ik vind echt dat Albert Heijn de beste kassa's heeft qua groote en ruimte die het inneemt. Alleen die achterband mag wel wat groter, want die zit zo vol ja. Wij hebben gelukkig niet veel van die "grote" klanten.
Vind het kassapark van de Plus voor de klant wel het best. Alleen het betaalplateu daar is echt 3 keer niks. De spiegel aan het plafond is dan wel weer super, moet AH ook doen
Ok, vers 1151:quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Komt in de buurt van ons.
Houdbaar: maandag t/m vrijdag 2x per dag en op zaterdag vanaf deze week 3x per dag (nieuw spoorboekje). Colliaantallen wisselen nog al. Op maandag t/m donderdag 's middags gemiddeld 800 - 1000 colli, 's avonds 1500 colli. Op vrijdagmiddag 2000, op vrijdagavond 2300, zaterdagochtend 800 - 1000 colli, zaterdagmiddag en avond elk ongeveer 1300 - 1500 colli.
Vers: euhmm, Koen en Maurice help even![]()
Ik ben vergeten dat het vandaag Maandag isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef GotC het volgende:
Wij krijgen op HB 2x per dag een vracht, 's avonds rond de 2000 colli gemiddeld.
Op de vers..dacht ik..2x per dag een vracht, gemiddeld zo'n 70-80 karren per keer.
Hele dag (13.00-22.00) kassa gedaan..ben best verrot![]()
Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben vergeten dat het vandaag Maandag is![]()
Kassa.. leuk he
Overdosis AGF.quote:
Da's niets nieuwsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Alleen bij een aantal kassa's deden de kokers het niet ofzo vandaag, en precies bij de kassa's waar ik zat.. Had op een gegeven moment, aan het eind, zo'n 900 a 1000 euro in m'n kassa
.
Er passen geen 70 - 80 containers in, tenzij je alleen maar melkrics hebt. Ik had laatst 54 containers, en toen zat ie tot aan de deur vol.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef GotC het volgende:
Op de vers..dacht ik..2x per dag een vracht, gemiddeld zo'n 70-80 karren per keer.
panklaar? maaltijden? bulk? alles?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Overdosis AGF.
Het is me weer gelukt om bijna 3uur aan werk in anderhalf uur te vullen.
idd, 53/54 is de max... wij krijgen ook altijd volle vrachtwagens van het DC (of zelfs van Grolsch zelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Er passen geen 70 - 80 containers in, tenzij je alleen maar melkrics hebt. Ik had laatst 54 containers, en toen zat ie tot aan de deur vol.
Puur AFG, dus appels/peren/citrus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
panklaar? maaltijden? bulk? alles?![]()
klinkt als de opschoning van de OP bij Stage SCquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Renesite het volgende:
Vandaag de dossiers en postvakken op alfabetische volgorde gelegd, en de mensen die hier niet meer werken heb ik weggehaald. Was wel weer een flinke klus![]()
Tussendoor nog 2 uur kassa gedraaid - druk men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |