denk dat ie op zoek kan naar nieuwe baanquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:44 schreef o-fiel het volgende:
Welke marketing-meneer deze actie heeft verzonnen...
Ik vind het wel een leuke actie; maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:44 schreef o-fiel het volgende:
Welke marketing-meneer deze actie heeft verzonnen...
ik vond de reclame niet echt super, en voor de rest spreekt The Wiz mij ook niet echt aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke actie; maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Jullie zijn gewoon een stelletje cultuurbarbaren bij elkaar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vond de reclame niet echt super, en voor de rest spreekt The Wiz mij ook niet echt aan
Disney heeft me nooit echt kunnen boeienquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stelletje cultuurbarbaren bij elkaar.![]()
Gelukkig maar dan dat The Wiz niet van Disney is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Disney heeft me nooit echt kunnen boeien
Jullie zitten omd e hoek van Utregquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef GotC het volgende:
Bij ons is er wel redelijk wat belangstelling voor, bijna elke klant spaart de zegels wel (voor zover ik heb mogen meemaken). Toch wel apart!
Foto's vergeten! Morgen dan
*Checkt OPquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jullie zitten omd e hoek van Utreg
Ik ben met -sum- in de warquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef highway101 het volgende:
[..]
*Checkt OP
Naaldwijk, dat ligt niet bepaald naast Utrecht. 70/80km ofzo.
Welke dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef Webgangster het volgende:
Wat vinden we van het idee dat er chocolade uit het arsortiement is gehaald paar jaar geleden en die zelfde nu allemaal weer terug komen ?
IK HEB ZATERDAG LEKKER VAKANTIE !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Naam vergeten, ik eet geen chocolade namelijk maar ik weet wel dat het op een sportnaam lijkt...quote:
Die excellent chocoladebobon's? 9 hapjes chocolade voor 6,95, Ja dat loopt wel bij onsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Naam vergeten, ik eet geen chocolade namelijk maar ik weet wel dat het op een sportnaam lijkt...
Je hebt er 3a4 soorten in, in die chocolade. Loop even naar dat pad toe en kijkworp moest deze of volgende week aangepast worden... Bij ons is die worp al gedaan vandaag.
Rittersport?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Naam vergeten, ik eet geen chocolade namelijk maar ik weet wel dat het op een sportnaam lijkt...
Je hebt er 3a4 soorten in, in die chocolade. Loop even naar dat pad toe en kijkworp moest deze of volgende week aangepast worden... Bij ons is die worp al gedaan vandaag.
Bij ons iig wel, en nu dus weer terug, ook excellent bonbons en kookchocolade zijn erbij gekomen.quote:
Precies Rittersport bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:12 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Bij ons iig wel, en nu dus weer terug, ook excellent bonbons en kookchocolade zijn erbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |