abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46529179
Als je 15 bent kun je toch alleen Vulploegmedewerker (aka vakkenvuller) worden?
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:48:06 #102
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_46530342
volgens mij wel ja!
pi_46531007
dacht dat je vanaf 16 pas bij Deli of Kassa mocht idd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 17:41:17 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46531994
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Ik had het idee dat kassagreep je hand in de lade steken, graaien en wegrennen was. Dit is gewoon diefstal
Inderdaad ! Een kassagreep is ingrijpend voor de cassiere en veel kwalijker voor de dief.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 17:41:50 #105
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46532009
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
Net voor het eerst kassa gedraaid! Was echt wel vet En ik vind mn nieuwe pak ervoor ook tof
Tof hay
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 17:43:08 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46532052
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef blrrrt het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Jongens..

Ze werkt in een franchise-winkel die ook een eigen kledinglijn heeft. In haar winkel dus geen standaard blauwe schorten maar stropdasjes enzo.
Men, gelukkig heb ik dat niet (!!!)
pi_46533918
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:25 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Ben ik ook helemaal mee eens maar als een collega dat doet weet je vast wel dat hij gewoon geld uit de kassa jat als hij moet werken. Het was overigens 150 euro en bij kasverschil word gewoon gevraagd waarom dat kan en geen geldige reden dan weten ze gewoon dat je het gejat hebt.
Lag het maar zo simpel. Dan nog moet de medewerker dat zelf verklaren. Doet hij dat niet volgt er een lange weg om het daadwerkelijk te bewijzen.
Dat die medewerker het geld trouwens mag houden vind ik wel een heel erg sterk verhaal. In dit soort gevallen moet de OM en R&S ingelicht worden, die gaan dat geld echt wel terugvorderen.
Wij hebben ooit iemand gehad die volle karren boodschappen door liet. Dan wordt er aan de hand van de verklaring een schatting van het schadebedrag gemaakt en dit wordt gevordert.
En mensen die jatten maken me echt zo ontzettend kwaad. Ik sta er bekend om dat ik "te lief" ben, maar als het om diefstal gaat, ben ik toch echt niet lief meer.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:20:10 #108
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_46535019
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef Cahir het volgende:
Als je 15 bent kun je toch alleen Vulploegmedewerker (aka vakkenvuller) worden?
Vakkenvuller in de breedste zin van het woord ja; dus ook de broodwand of VVV vullen, of broodkarren opzetten enzo. Vanaf je 16e mag je pas met 'gevaarlijke' machines werken als een oven, snijmachine en een kartonvermaler of kassadraaien.
Het leven is geen krentenbol.
pi_46535757
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Vakkenvuller in de breedste zin van het woord ja; dus ook de broodwand of VVV vullen, of broodkarren opzetten enzo. Vanaf je 16e mag je pas met 'gevaarlijke' machines werken als een oven, snijmachine en een kartonvermaler of kassadraaien.
je moet oppassen dat die lades niet naar je happen (sorry, ben ff in een heeeele melige bui...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46535769
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Snijmachine schoonmaken mag dan pas weer vanaf je 18e.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_46536245
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:43 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Lag het maar zo simpel. Dan nog moet de medewerker dat zelf verklaren. Doet hij dat niet volgt er een lange weg om het daadwerkelijk te bewijzen.
Dat die medewerker het geld trouwens mag houden vind ik wel een heel erg sterk verhaal. In dit soort gevallen moet de OM en R&S ingelicht worden, die gaan dat geld echt wel terugvorderen.
Wij hebben ooit iemand gehad die volle karren boodschappen door liet. Dan wordt er aan de hand van de verklaring een schatting van het schadebedrag gemaakt en dit wordt gevordert.
En mensen die jatten maken me echt zo ontzettend kwaad. Ik sta er bekend om dat ik "te lief" ben, maar als het om diefstal gaat, ben ik toch echt niet lief meer.
Ik zal dan nog wel eens navragen voor de zekerheid, dit is het verhaal dat namelijk iedereen kent uit ons filiaal.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:29:53 #112
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_46537783
het klopt volgens mij wel dat ze alleen dat terug mogen vorderen wat bewezen is of letterlijk toegegeven. als je alleen maar een schatting hebt gemaakt van wat je in de loop der tijd kwijt bent geraakt, maar je kan het niet bewijzen en diegene blijft ontkennen, krijg je het ook niet terug.

wij hebben het ook meegemaakt bij iemand die chronisch uit de lade stal. alleen ze hebben gewacht tot ze op heterdaad konden betrappen zodat ze tenminste hard bewijs hadden.
toen zei mijn VS nog dat het scheelde dat de dievegge na lang door vragen steeds meer begon toe te geven over wat ze in de loop der tijd gestolen had, anders hadden ze daar naar kunnen fluiten ONDANKS dat ze haar toen al verdachten.
pi_46538256
Klopt als een bus, zonder bekentenis begin je niks.
Misschien is de persoon waar Webgangster het over heeft 'eervol' ontslagen wegens gebrek aan bewijs. Maar heel zwart/wit gesteld de situatie "zo, jij hebt geld gestolen? hou dat dan maar als je maar oprot" lijkt me niet de normale gang van zaken.
Mensen die ik verdenk gaan net zo lang op schone lades tot er duidelijkheid is, positief of negatief. Mensen die ik verdenk en waar ik vanaf wil stel ik voor dat het beter is zelf ontslag te nemen, en dat werkt ook. Scheelt me een hoop tijd en energie.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:22:29 #114
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46541965
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef highway101 het volgende:

[..]

Wat voor kleding heb je daarvoor dan?
Ik zal morgen eens een foto maken van het kassapakje en het houdbaar (en vers, en zuivel) pakje
pi_46543510
Is er bij jullie veel animo voor de wiz actie? Bij ons zijn de reacties erg lauw.
Zijn erg weinig klanten die het leuk vinden.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:45:44 #116
154136 Stammies
We can save this world.
pi_46547039
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef CryptoKnight het volgende:
Klopt als een bus, zonder bekentenis begin je niks.
Misschien is de persoon waar Webgangster het over heeft 'eervol' ontslagen wegens gebrek aan bewijs. Maar heel zwart/wit gesteld de situatie "zo, jij hebt geld gestolen? hou dat dan maar als je maar oprot" lijkt me niet de normale gang van zaken.
Mensen die ik verdenk gaan net zo lang op schone lades tot er duidelijkheid is, positief of negatief. Mensen die ik verdenk en waar ik vanaf wil stel ik voor dat het beter is zelf ontslag te nemen, en dat werkt ook. Scheelt me een hoop tijd en energie.
Toen bij ons een "collega" voor bijna 1000 Euro gejat had uit de kassa en het vrij duidelijk was, kreeg hij de keuze of je betaald het terug en gaat ergens anders carriere maken, of we gaan naar de pliesie. Hj koos heel slim voor het eerste, en staat nu alleen op een zwarte lijst bij Ahold, in plaats van een strafblad. Volgens mij is dit ook meestal de procedure van Albert Heijn.
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
pi_46548399
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Kickmaster het volgende:
Is er bij jullie veel animo voor de wiz actie? Bij ons zijn de reacties erg lauw.
Zijn erg weinig klanten die het leuk vinden.
Ik heb nog niet gewerkt, alleen we hebben al een eigen zegel actie lopen (Nettorama tegenover geopend. Dus nu heb ik 3 verschillende rollen in mijn la, en als ik dus pech heb, 3 verschillende zegels die ik moet uitdelen. Niet echt snelheid bevorderend.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_46550362
heb bij ons ook nog niet van die enthousiaste reacties gehoord....
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46552019
Ik ook niet. Vind het ook maar een saai thema eerlijk gezegd. Dit spreekt je aan, of totaal niet.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_46552070
vind de reclame ook niet echt spetterend, normaal zit er wel een geintje in van die kerel ofzo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46562461
D'r zijn maar weinig klanten die zegels willen, ik vraag het dan ook niet meer. JE zit anders langer uit te leggen dan dat je echt klanten aan het afhelpen bent...
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 16:37:41 #122
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46562768
Hmmm, het loopt ook sowieso niet bij ons. Wij zitten helemaal in het noorden
pi_46563186
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
In Zwolle ook weinig belangstelling ervoor. Ach het idee, is wel leuk, zolang je binnen 50km van Utrecht woont ofzo.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_46564036
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
ik zit in het oosten (bij Enschede) morgen maar eens kijken hoeveel klanten van die dingen willen hebben...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 17:12:53 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46564135
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zit in het oosten (bij Enschede) morgen maar eens kijken hoeveel klanten van die dingen willen hebben...
Ik gok op niet veel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')