de 2 oudste krengen bij ons worden gelukkig niet gebruikt, laatst moesten we wel, omdat die 2 als 1e weer deden na een kleine stroomonderbreking, maar wat een 'snelheid' heb je danquote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef chatgek het volgende:
Kassa... heerlijk die oude krengen bij onsRegelmatig dat een kassa even blijft hangen en opeens vooruischiet waardoor er 3 keer dezelfde fles wijn op de bon staat ipv 1
![]()
Grappig.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, dat is het hoofdkantoor in Zaandam!
slaan???quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef highway101 het volgende:
Ik heb me toch een muts in de vulploeg..![]()
Die gooit steeds halfvolle kratjes panklaar op de afvoer, terwijl het er nog makkelijk inpast. "ja is vol" zegt ze dan. Wat moet je hiermee? Je kan toch niet telkens dat kratje terug in haar handen duwen?![]()
communicatie hequote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
Hmmm, ik ben er niet, en ze vergeten de AGF te bestellen!![]()
communicatie hier...![]()
als ze dat nou even gezegd hadden.![]()
Hahaha twee weken geleden ook bij ons, op zaterdag doe ik AGF overdag en toen was opeens heel veel op, omdat de VM die bestelde op de donderdag, maar de helft had gedaan en toen geroepen werd of iets dergelijks en niet verder gegaan was.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
Replenishment heb je nu tochquote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef highway101 het volgende:
nog niet bij ieder filiaal.quote:
Wij pas in week 11.quote:
Zij maken meer omzet dan ons (bedrijfsgevoelige infoquote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef highway101 het volgende:
300m2dat is ons magazijn
en zo groot is ons magazijn niet.
Draai je dan nog wel beetje omzet dan? enkele tienduizenden per week?
Eind dit jaar wordt het hoogste gebouw van Enschede opgeleverd, en hier in zitten (dure) appartementen. Dat gebouw staat pal naast de winkel dus dat worden een hoop klanten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stammies het volgende:
[..]
Zij maken meer omzet dan ons (bedrijfsgevoelige info) Dat komt niet omdat wij het zo slecht doen, maar door de buurt. Daarzo verkoop je alles (rijkere 2-verdieners) bij ons eigenlijk alleen als je iets diep afprijst (es-volk)
Je kan daar alleen niet met je winkelwagen langs als er een container in de weg staat. De diepvries restanten bewaren ze achter de patat.
WTF is parttime potentieel cursus????quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef SilverBullet het volgende:
Iemand hier die de parttime potentieel cursus heeft gedaan? Me vm heeft me daarvoor ingeschreven.(in overleg)
En misschien word ik ook nog FHV'er. Krijg je trouwens als FHV'er meer betaald?
Als je potentie hebt als parttimer om door te groeien binnen de AH, dan kun je een cursus krijgen waarin je meer leert over de systemen binnen de AH enzo, en weet ik wat allemaal nog meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stammies het volgende:
[..]
WTF is parttime potentieel cursus????
Das jammer, maar als je wilt openen/sluiten moet je dat wel kunnen (bij ons zo iig).quote:Als FHV'er meer verdienenhelaas, ik heb het ook geprobeerd.
Paar collega's van mij doen dat. Ik doe zelf een Detailhandel opleiding, maar krijg dit jaar waarschijnlijk wel een teamleider-cursus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Als je potentie hebt als parttimer om door te groeien binnen de AH, dan kun je een cursus krijgen waarin je meer leert over de systemen binnen de AH enzo, en weet ik wat allemaal nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |