Modieus als in alles strak en span of modieus dat iets gewoon netjes afkleed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Er kan ook best een tussenweg worden gevonden, maar ik denk dat de AH misschien niet nog meer opmerkingen wil uitlokken voor cassieres? Modieus is in mijn mening dan ook niet iets dat belangrijk is in een supermarkt. We krijgen al genoeg opmerkingen dat we er onwijs netjes uitzien, meer hoeft al niet.
Mijn gordijnen zijn toevallig pas 2 jaar oud, al vraag ik me af wat dit met de AH te maken heeft?
Effe erbij blijven vent.
Hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef CryptoKnight het volgende:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH
Mijn collega![]()
PWNDDDDD!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef CryptoKnight het volgende:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH
Mijn collega![]()
Beetje jammer die reactie... zet jij maar eens een foto op internet van jezelf in ah pak...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:41 schreef febster het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar meestal is het of een hobbezak, of iets teveel vrouwelijke vorm (lees strak).. In mijn opninie zou daar ook best een tussenweg in gevonden kunnen worden, want nu is het niet echt modieus ofzo
Ik mag zeker niet zeggen dat jullie jaren 80 gordijnen echt zwaar hip zijn?
Nee oke. Overigens waren de vorige hobbenzakken van de AH (die blauwe met roze) gemaakt door Hans Molenaar of hoe die mode ontwerper ook al weer mogen heten, dus wat dat betreft klopt er bij de AH niet iets qua "modieus".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Er kan ook best een tussenweg worden gevonden, maar ik denk dat de AH misschien niet nog meer opmerkingen wil uitlokken voor cassieres? Modieus is in mijn mening dan ook niet iets dat belangrijk is in een supermarkt. We krijgen al genoeg opmerkingen dat we er onwijs netjes uitzien, meer hoeft al niet.
Mijn gordijnen zijn toevallig pas 2 jaar oud, al vraag ik me af wat dit met de AH te maken heeft?
Effe erbij blijven vent.
Eeeuhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Beetje jammer die reactie... zet jij maar eens een foto op internet van jezelf in ah pak...
True truequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef febster het volgende:
[..]
Eeeuh... Het ging om de kleding hoor, niet om de persoon die erin zit
. Zelfs Scarlett Johanson ziet er niet te charmant uit in die hobbezak, dat ligt gewoon aan de kleding, niet diegene die het draagt
.
Dat Edah topic is toch eens gesloten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:26 schreef Stammies het volgende:
De "concurrent" doet ook een poging..... C1000-Medewerkerstopic [deel 1] Sterrenactie!!!
Joah.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat Edah topic is toch eens gesloten?
Dat is het enge juist, het pak dat ik aanheb van de kassa is een Mquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Modieus als in alles strak en span of modieus dat iets gewoon netjes afkleed.
Die jasjes heb ik daarom ook in M omdat het net wat meer aansluit. Normaal zou ik L nemen, maar dan is het een hobbezak. Dat geld voor meer - M is daarom ook altijd weg (leeg - de stapel)
Heeft Vincent goed voor jullie geregeld dan!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:31 schreef waterreus23 het volgende:
Vanaf week 11 worden de AH commercials in 'mijn' XL opgenomen
Ik tik nooit die code in. Die bonuskaarten lopen bij ons automatisch. Bij vlotte mensen vraag ik het achteraf, bij oma's aan het begin, simpelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:21 schreef JohnLennon het volgende:
die bonuskaart regeling moeten ze echt afschaffen, word serieus helemaal niet goed om dat bij elke klant te vragen
heeft u een bonuskaart bij u mevrouw
sorry, wat zei je?
zucht...*typt: 2610400000012
dat word dan ¤45,30 alstublieft
ohh maar ik had ook nog een bonuskaart, kan het nog?
Ik heb de kortingen er al afgehaald mevrouw
zucht, en dit praatje zeker 20x per dag
Dus jij zit iedereen korting te geven als ze geen bonuskaart hebben? Voor mij is het dan juist de kunst om zo snel mogelijk tot betalen over te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:21 schreef JohnLennon het volgende:
die bonuskaart regeling moeten ze echt afschaffen, word serieus helemaal niet goed om dat bij elke klant te vragen
sorry, wat zei je?
Dan snap je het idee achter de Bonuskaart dus absoluut nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:21 schreef JohnLennon het volgende:
sorry, wat zei je?
Nee, daar heeft onze VM Vers geen inzeg in gehad. Wel onze SM en VM Houdbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:58 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Heeft Vincent goed voor jullie geregeld dan!
Hehe, ja dat krijg je als ik om 3:41 post dat ik niet meer zo scherp kijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is het enge juist, het pak dat ik aanheb van de kassa is een M. Al kloppen de maten sowieso niet, heb qua blouse een ES, alsnog veeeels te groot
En @ Febster, maakt niet uitAls je even beter had gekeken zag je ook bv een stukje van mn bed, mn dvd speler enz. Al hadden we een bed in de kantine, kwam ik niet meer thuis
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |