quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:55 schreef AH-Hamster het volgende:
[ img ]http://www.lachvandedag.com/2007/maart/hamsterburger_lachvandedag-nl.jpg[ /img ]
je hebt er [ img ] en [ /img ] staan, maar het moet [img] en [/img] zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:56 schreef AH-Hamster het volgende:
Oeps, wat heb ik fout gedaan?
spaties er uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:56 schreef AH-Hamster het volgende:
Oeps, wat heb ik fout gedaan?
halal geslachtquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:06 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kende hem al, maar hij blijft wel grappig.
dat is omdat er anders dat plaatje komt te staan i.p.v. de code, en dan snapt nog niemand hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef AH-Hamster het volgende:
Thanks!
Ik heb mijn regeltje letterlijk uit de FAQ's gekopieerd, dus daar staan ook de spaties in......
1 |
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:20 schreef SHERMAN het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo zou het wel kunnen in de FAQ.
Een sropdas voor mannen, lol. Ben blij dat ik binnenkort weg gaquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:01 schreef GotC het volgende:
Goed, dan eindeelijjjkk de foto's van mijn werkkleding.
Houdbaar (en vers+zuivel heeft dezelfde kleding):
[afbeelding]
Schort dus, met een zak erin (voor mesje, pen etc), een blauwe blouse, sjaaltje (stropdas voor mannen), blauwe spijkerbroek (heb je die niet aan? naar huis en omkleden) en of course, naamkaartje.
[afbeelding]
Kassa.
Een..nja, kassahesje? Met 2 zakken aan de zijkant, blauwe spijkerbroek geldt weer, naamkaartje, sjaaltje (wij hebben geen mannen achter de kassa) en blauwe blouse.
Voor de mensen die voor bakker spelen hebben we als kleding: Wit schort, witte blouse, witte bakkersmuts, en de rest is hetzelfde. Voor Deli/kaas hebben we ook nog eens een petje oid, verder in het blauw zoals houdbaar.
Leiding kan! herkenbaar zijn aan het niet dragen van een schort, of zoals onze SM, in pak.
Zo.
Ja in franchisersquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Een sropdas voor mannen, lol. Ben blij dat ik binnenkort weg ga
wij hebben gewoon die jasjes (met naamkaartje)quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:56 schreef Brammie1 het volgende:
bij mijn filiaal (Winterswijk, Franchise) hebben gewoon dezelfde kleding als de gewone AH's
Neemt u me nou in de maling???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef CryptoKnight het volgende:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH
Mijn collega![]()
Geweldig, maar dat je daar intrapt...........quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar meestal is het of een hobbezak, of iets teveel vrouwelijke vorm (lees strak).. In mijn opninie zou daar ook best een tussenweg in gevonden kunnen worden, want nu is het niet echt modieus ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb m een maat te groot gekregen. En anders, liever iets dat comfortabel is als je moet zitten lijkt mij, dan iets waar je 'vrouwelijke vormen' beter uitkomen
.
En bij t schort..tsja, ik vind t ook niet geweldig, maar handig is het zeker. En beter dan die shirts die de normale AH's hebben, vind ik.
Er kan ook best een tussenweg worden gevonden, maar ik denk dat de AH misschien niet nog meer opmerkingen wil uitlokken voor cassieres? Modieus is in mijn mening dan ook niet iets dat belangrijk is in een supermarkt. We krijgen al genoeg opmerkingen dat we er onwijs netjes uitzien, meer hoeft al niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:41 schreef febster het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar meestal is het of een hobbezak, of iets teveel vrouwelijke vorm (lees strak).. In mijn opninie zou daar ook best een tussenweg in gevonden kunnen worden, want nu is het niet echt modieus ofzo
Ik mag zeker niet zeggen dat jullie jaren 80 gordijnen echt zwaar hip zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |