Die zou ik dan ook goed hebben gerekend. Maar Man on the Moon was niet alleen eerder, en de naam van de film, en aanwezig op de soundtrack, maar bevat ook nog eens Andy Kauffman in de videoclip. Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juistquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoeft niet hoor.... Kan ook nog (en dat zou eigenlijk ook het enige juiste antwoord moeten zijn!!!!) The Great Beyond zijn....
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef knars het volgende:
[..]
Die zou ik dan ook goed hebben gerekend. Maar Man on the Moon was niet alleen eerder, en de naam van de film, en aanwezig op de soundtrack, maar bevat ook nog eens Andy Kauffman in de videoclip. Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juist
Maar niet van R.E.M.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel 10 nummers over Andy Kaufman...
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
Maar niet van R.E.M.
Man on the moon is itt The Great beyond niet speciaal voor de film geschreven!
Ik zal nog eens een R.E.M. vraag stellenquote:Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juist
Ik dacht aan I am the walrus op George Martin's In my life.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef knars het volgende:
Ik ben wel benieuwd op welk Jim Carrey zangmateriaal jij nu zit te doelen? Alhoewel, als je zijn Somebody to Love hebt gehoord, wil je de rest echt niet meer horen.
Wie is sinds kort opvallend genoeg net zo kaal als Billy Corgan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:35 schreef knars het volgende:
[..]
[..]
Ik zal nog eens een R.E.M. vraag stellen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik dacht aan I am the walrus op George Martin's In my life.
quote:
Worden zeg maar gesponsord door Max en Trosquote:Onder de groepsnaamis een aantal albums verschenen onder leiding van Tom Parker (niet te verwarren met zijn naamgenoot, de manager van Elvis Presley) waarop klassieke muziek gepopulariseerd wordt. Sinds 1987 zijn er ook uitvoeringen gegeven. Hierbij is samengewerkt met zangers en zangeressen als Vicki Brown, Madeline Bell, Gordon Neville en Steve Jerome.
Met 5 personen??quote:Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef jerver73 het volgende:
London philharmonical?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |