dan hoop ik toch dat dat betekent dat jouw water flink van slag is..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Richy gaat winnen,ik voel het aan mijn water,GO RICHY !![]()
![]()
![]()
bij mij ook, maar Richy staat echt niet in mijn lijstjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:22 schreef m-materazzi het volgende:
Eigenlijk heeft tot nu toe elke finale de persoon gewonnen waarvan ik het vooraf hoopte ( dus van de 2 finalisten ) Jamai, Boris, Rafaella en vorig jaar bij dsds Tobias, dus m.a.w. Richy wint!
Jamai: inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:22 schreef m-materazzi het volgende:
Eigenlijk heeft tot nu toe elke finale de persoon gewonnen waarvan ik het vooraf hoopte ( dus van de 2 finalisten ) Jamai, Boris, Rafaella en vorig jaar bij dsds Tobias, dus m.a.w. Richy wint!
Van mij ook, ik zou me doodlachenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Van mij mag hij wel winnen, zou een stunt zijn.
maar dan nog zou het (zeker gezien zijn tegenstander) zeer onterecht zijn, hoe grappig je het ook mag vinden als hij zou winnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van mij ook, ik zou me doodlachen.
Ik bedoelde, echt voordat de finale zelf begon; dus kiezen tussen jim - jamai, maud - boris, floortje - rafaella.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:07 schreef Woelli het volgende:
Richy staat ook niet in mijn lijstje![]()
Maarja Jamai stond bij mij ook op 10.
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:17 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
maar dan nog zou het (zeker gezien zijn tegenstander) zeer onterecht zijn, hoe grappig je het ook mag vinden als hij zou winnen
inderdaadquote:
Ja, met andere woorden Jamai staat bij mij op 2quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:18 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik bedoelde, echt voordat de finale zelf begon; dus kiezen tussen jim - jamai, maud - boris, floortje - rafaella.
Ok, maar eigenlijk hadden zij allebei niet mogen winnen. Hind en Dewi vond ik leuker/beter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, met andere woorden Jamai staat bij mij op 2
Slim plan, maar jongen toch, 15 jaar?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben m'n atoomkelder ook al vol aan het stoppen met genoeg voor 15 jaar proviand. Hopelijk is na die tijd de aarde weer enigszins bewoonbaar en zijn de ergste gevolgen van de overwinning van Richy wel weggetrokken. Ik ben me er ook wel van bewust dat het waarschijnlijk aan mij en een vrouwelijk metgezel is om de aarde weer te 'vullen', en zodoende de mensheid nog een zoveelste kans te geven.
Jawel, maar bijv. Sharon en/of X6 zouden geen laatste eindigen denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, met elke Nederlandse kandidaat zou die show een beschamende vertoning worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |