Off topic:quote:
DAN HAAT JE ME MAAR,quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Cyan het volgende:
Voor iemand die de meest gehate persoon is uit DGK heeft ze toch aardig wat eigen topics
Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDENquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef XiChico het volgende:
Jullie zijn ALLEMAAL GEEN MATCH VOOR MIJ.
HEB JE DAAR NOU EEN OVER MOETEN NADENKEN, NOGMAALS MOPPIE JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ!!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip ! DIT KAN IK DE HELE DAG VOLHOUDEN![]()
Ja hoor... alleen van de echte Natasia:quote:
OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIENquote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja hoor... alleen dan de echte Natasia:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6
Filmpje 7
Filmpje 8
Filmpje 9
Filmpje 10
Filmpje 11
Filmpje 12
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:31 schreef Elounda het volgende:
Moment bepaalt, moment bepaalt, moment bepaalt mannetje!
Kom dan, kom dan kleuter, kom dan kleuter, kleuter....
Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!! Welkom in de verrotte fucking gouden kooi!!
Een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor, een jaar is lang hoor...
Ga maar achter het Centraal Station staan, kan je je kut verkopen voor 10 euro!!! Ja, ja, ja, ja..
Kutkind!
Daag me uit, daag me uit daag me uit, dáág mé uít, zeg ik je...
Doe niet tof tante, doe niet tof tante, doe niet tof tante..
Ik Spizofreen? Ik Spizofreen, Ik Spizofreen?
Jij bent Spizofreen, jij bent zoooo fucking spizofreen, echt unbelievable Spizofreen ben jij, ja jij, ja jij!!!
Ik kan mezelf in de spiegel kijken, ik kan mezelf in de spiegel kijken, IK kan mezelf in spiegel kijken..
Jij niet, jij niet, jij niet, jij niet...
Hallo lieve kindertjes van Nederland, hier is Tante Natasia weer!!!!
Vandaag gaan Piepie, Tommy en Anneke een boomhut bouwen...
hahahahahaha geweldig dit, tranen lopen me over de wangen![]()
![]()
Kom zélf met ouwe koeien! Jij moet zélf met ouwe koeien komen. JIJ beschuldigt MIJ van ouwe koeien, maar WEET jeeeeeehhhhh? Jij moet gewoon zélf met ouwe koeien komen. En als het je niet befalt dan pak je je koffers.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN OUWE KOEIEN
KOM MET WAT NIEUWS ! (MAAL 25)![]()
En jij bent stront jij bent stront jij bent stront. Stront ben je.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
JIJ BENT VOOR MIJ POEP ONDER MIJN SCHOEN, POEP ONDER MIJN SCHOEN,
DAT BEN JE!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |