Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
segggg niet dat ik een ouwe koe bennn,ik seggggg dat je niet mag seggeee dat ik een ouwe koe ben.. ouwe hoerrrr zou anders weseee,maar geen ouwee koeehoeeeee... wacht maar tot mijn verjaardaaggg dan komt wilgoootjeeee en die pakt jullie allemaallll,en daarna pakt hij amandaaaaa heeft hij gesegggttt. kheb al gesegttt dat hij niet amanda mag pakkuhhh,wanttt dan word ik psygofreennnn,hooorr je mee psygofreeen word ik dan hoorrrrrr
weet je nietsss beeterssss te segge??neeeee,je weet niets beetersss te segge he?? je bent bang voor mij heee?bang zeg ik jeeeee! jij kan niet op tegen deze zwarte divaaaa he?neee je kan niet op tegen deseee divaaaaa! kijk maar uitttt want ik lustttt je rauwww,schreeuww keihard in je oortje hoor! ja in je oortjeeee! ik maak je leven tot een fuckinggg hellll,een helll zeg ik je!
Natasia Blank: "Wilgo is er vandoor gegaan met 40.000 euro die ik van Talpa gekregen heb! Hierdoor ben ik niet in staat om mezelf in levensonderhoud te voorzien. En nu een afkeuringspercentage van 100% met bijstandtoeslag van 80-100%. En wel nu. En wel NU. Anders krijg je met mij te maken. Ik lust je rauw. IK LUST JE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!! IK LUST JE RAUW, HOOR JE ME!?!?!!!!! IK BEN NATASJA BLANK EN IK BEN BETER DAN JIJ DE BLANKE!!!!! HOOR JE ME!!!"
WEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENTWEET JE HOE GROOT JE BENT WEET JE HOE GROOT HIJ IS WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT , WEET JE WEL HOE GROOT JE BENT