Als je Heracles nog met zeer veel moeite weet te verslaan kan ik mij niet voorstellen dat PSV kansen heeft dinsdag. Maar weer een lekkere achterlijke opmerking dogg, Blackburn is toch echt wel een paar niveaus beter dan Heraclesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal kon niet eens van Blackburn winnen, dus zo kansloos zie ik het niet in![]()
en toch hoe je je er elke dag weer mee bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zijn losers
Ja dat hoe ik zeker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en toch hoe je je er elke dag weer mee bezig
Nee, Blackburn is meer van het niveau Feyenoord. Als je daar niet thuis van wint, ga ik niet helemaal onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Heracles nog met zeer veel moeite weet te verslaan kan ik mij niet voorstellen dat PSV kansen heeft dinsdag. Maar weer een lekkere achterlijke opmerking dogg, Blackburn is toch echt wel een paar niveaus beter dan Heracles![]()
![]()
Volgens mij heb jij een andere Arsenal op het oog dan mij, want beweren dat ze niet in vorm zijn is dikke onzin. De laatste weken speelde ze dan niet het voetbal wat we gewend zijn, maar het spel was wel degelijk aantrekkelijk en degelijk. Maar we zullen zien hoe het dinsdag gaat, hopelijk laten Koné en Farfan dan zien dat ze op Europees niveau ook mee kunnen voetballen. In deze wedstrijden zijn ze totaal nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, Blackburn is meer van het niveau Feyenoord. Als je daar niet thuis van wint, ga ik niet helemaal onder de indruk zijn.
Arsenal heeft de betere ploeg, maar beiden zijn op dit moment niet echt in vorm, en PSV speelt thuis in de CL redelijk verdienstelijk normaal gesproken.
je moet wat he, als je fan bent van zo'n matig clubje als den bosch. dan kun je je aandacht beter verleggen naar de beste club van Nederlandquote:
Ja je vader ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
je moet wat he, als je fan bent van zo'n matig clubje als den bosch. dan kun je je aandacht beter verleggen naar de beste club van Nederland
Ook een teletekstsupporter?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
idd mijn vader is ook voor Ajax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |