Serieus?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
Er is geen sing-off.
Ze gaan allemaal nog een nieuw nummer zingen.
Via de stemmen van de kijker. De jury heeft er niets meer mee te maken nu.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Serieus?
En na dat nieuwe nummer, hoe wordt dan bepaald wie eruit ligt?
nee ik ga niet stemmen om ze er in te houden. Hun optreden was gewoon dik onvoldoendequote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb voor het eerst ooit gestemd, op X6... Als mensen hier X6 niet uit willen hebben, dit is toch echt het moment om te moeten stemmen.. Het is maar 0,60 cent...
0909 0302
het was toch voor de karojokie sjienema zet ?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef superhero87 het volgende:
0909 0302
Doe het voor de Karaoke set of de Mitsubishi Gold![]()
Jaja, we weten het wel.quote:
Dat koor was juist het minpunt van de avond.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Leuke uitzending juist. Prettige nummers, op X6 na ook prettige optredens, en een leuk koor..
Dat koor had voor mij ook geen enkele meerwaarde. Integendeel. Ik vond dit net als de big band klote, al ben ik volgens mij wel de enige die big band helemaal niks vind.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat koor was juist het minpunt van de avond.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |