quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Prospera:
HYPERWARP.MP3
(Vervolg op vorige nummer, schud je weer in de realiteit zegmaar)
Tis iig de moeite waard, maar iig graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
misschien wil ik dat wel niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Ik heb op je link geklik, oww
Fijn moment om het daar nu over te hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
FF offtopic mss maar je was ooit door een Xenia (user op FOK!) gehacked las ik in een FB topic? Zoiets begreep ik eruit namelijk
EDIT: Was dit topic: Waarom users vertrekken van FOK!
Sorry hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Fijn moment om het daar nu over te hebben.
Ja hoor knal hem er maar in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ehhh...je edit nu je bericht wel maar je weet wat ik bedoelJe hebt het notabene zelf in FB neergeknald dus haal ik het nu aan
Ik vind het allemaal erg vaag en duister nlquote:
Truste dan maarquote:
Ja neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Prospera:
HYPERWARP.MP3
(Vervolg op vorige nummer, schud je weer in de realiteit zegmaar)
Bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
Slaap lekker Gert!
Enne hier is Tobi BTW: *KLIK*
(Of althans, een zeer lekker nummer van hem en ook passend bij jouw avatar qua sound)
Meer het zinnelijke dan het erotische?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt
Maar... dat is het niet helemaal voor mij.
Die tweede ook niet.
Ik houd van iets meer spanning, "donkere warmte" zeg maar.
Die track van Tobi die NL ergens op internet had geplempt, vond ik gewéldig.
Als je bedoelt dat zinnelijk ook "broeierig" kan zijn: ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Meer het zinnelijke dan het erotische?
Je hebt hem eerder gepost, het blijft klasse, maar de trance is een stapje opzijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat zinnelijk ook "broeierig" kan zijn: ja.
Deze track bedoelde ik. Heerlijk.
Helaas opgenomen van een Duitse radiozender, maar daar heb je niet al te veel last van.
Deze is trouwens te horen geweest op een sét van Tobi Neumann, het is niét Tobi Neuman, maar Peace Division.
Ik vind het niet echt vergelijkbaar, en ik vind trance al helemáál geen "verbetering".quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt hem eerder gepost, het blijft klasse, maar de trance is een stapje verder![]()
Mooi GerTquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat zinnelijk ook "broeierig" kan zijn: ja.
Deze track bedoelde ik. Heerlijk.
Helaas opgenomen van een Duitse radiozender, maar daar heb je niet al te veel last van.
Deze is trouwens te horen geweest op een sét van Tobi Neumann, het is niét Tobi Neuman, maar Peace Division.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |