Zeker wel, ik geef de kinderen een cursus chocolade vormpjes vullenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:46 schreef ruby het volgende:
Komen jullie ook op Natasia's verjaardag?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat ik die laptop niet ben
Hpoelijk in de vorm van een touareqquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker wel, ik geef de kinderen een cursus chocolade vormpjes vullen
Dat is dan wel weer creatief. Alleen je hebt wel kans dat Brian ook weer wilt meedoen. Anders voelt hij zich buitengesloten en dan kan ie nog wel eens raar gaan doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker wel, ik geef de kinderen een cursus chocolade vormpjes vullen
Geen angst meer hier. Ik dump die gast zo in mn chocopanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer creatief. Alleen je hebt wel kans dat Brian ook weer wilt meedoen. Anders voelt hij zich buitengesloten en dan kan ie nog wel eens raar gaan doen.![]()
Zeker doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef kleinzusje het volgende:
Bong ga je muziek ook morgen beluisteren.
mooi !!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker doen
Slaap lekker iig lieve kleinzusje![]()
(ik houd hier nog even de wacht)
zal wel lukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
mooi !!!
Hoop dat er wat is om op te wachten![]()
![]()
Nou, momenteel hoor je iemand hard ademen. Misschien dat er actie op komst is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
mooi !!!
Hoop dat er wat is om op te wachten![]()
![]()
solo sex in het douche putjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, momenteel hoor je iemand hard ademen. Misschien dat er actie op komst is.
Wow... had ik niet op moeten klikkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
Slaap lekker Gert!
Enne hier is Tobi BTW: *KLIK*
(Of althans, een zeer lekker nummer van hem en ook passend bij jouw avatar qua sound)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wow... had ik niet op moeten klikken![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:04 schreef Prospera het volgende:
Sjeez, ik klik nog maar eens dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |