abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 1999 @ 00:49:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_190003
Gelukkig heb ik internet... Zonder het internet weet je eigenlijk maar niks van BB nietwaar? Als het aan Veronica zou liggen, en je het met 30 minuten per dag moet doen, dan mis je alles...

Daar hadden de bewoners het laatst over: als je 20 minuten van de dag een klote humeur hebt, en V. zendt juist dat uit in hun 30 minuten dan ben je mooi het lulletje!

Fout dus: zo'n groot project zou veel meer op TV moeten zijn... Ik kan me voorstellen dat een dergelijk programma in de USA misschien zelfs een 24-uurs uitzending zou zijn... Maar, das misschien iets te hoog gegrepen voor ons landje

Misschien is dit een idee:

SODEMIETER ALLE Veronica Live programma's (EN presentatoren aub) er uit en zendt in de plaats daarvan BB uit! Why not? Wedden dat de kijkcijfers hoger zullen zijn dan bij Veronica Live?

Wat vinden jullie? Stel je eens BB voor zonder internet: dus alleen de tv.....

Greetz...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

vrijdag 24 september 1999 @ 00:52:00 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_190004
Hebbie het nou over 'wedden dat'?
Alweer Rolf X. Wouters..
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_190005
Kan je ook een eerder gehoorde klacht over de infra camara oplossen gewoon 's nachts uitzenden.
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 00:58:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190006
Bij Veronica Live moeten mensen bellen, en dat kost geld, en een groot deel van dat geld gaat naar veronica.
Dat gaan ze echt niet opgeven om wat langer videobeelden neer te gooien die niks opleveren.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')