zulke momenten moet je als feyenoorder inderdaad koesterenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb 1x tussen de harde kern gezeten bij de UEFA-Cup kwartfinale tegen PSV. Laatste minuut kopte Pi-air de gelijkmaker binnen, weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurde daarna. Wat een feest!![]()
Een vrouw van het volkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, dat was idd een mooie wedstrijd
ben nog nooit bij een wedstrijd geweest, heb er ook geen behoefte aan maar als ik dan toch een club moet kiezen is het Feyenoordof FC Groningen
Bezorgde ons later de UEFA-Cup, geen kleine prijs voor een Nederlandse club. Was dus een zeer belangrijke goal en Pi-air schoot ons in de pingelreeks tegen PSV ook door naar volgende ronde. Geweldige wedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zulke momenten moet je als feyenoorder inderdaad koesteren![]()
en als ze winnen ook 'wij hebben gewonnen' zeggen natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik kijk alleen naar Oranje, en alleen als ze het ver geschopt hebben
Nee, dan denk ik, zo, nu weer verder.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als ze winnen ook 'wij hebben gewonnen' zeggen natuurlijk![]()
ik kijk ook niet snel naar oranje, alleen de ek's en wk's volg ik echtoefeninterlands en kwalificatiewedstrijden boeien me uitermate weinig
behoorlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer een beetje dom zijn
Racesport is gewoon gemaakt voor samenvattingen, alle crashes en mooie actie in 5 / 10 minuten, niet in 3 uurquote:Op zondag 18 februari 2007 17:49 schreef Mikkie het volgende:
Racesport is juist ook weer knap!
Maar zelfs alle crashes heb je al ooit gezien.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Racesport is gewoon gemaakt voor samenvattingen, alle crashes en mooie actie in 5 / 10 minuten, niet in 3 uur
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
Voetbal is saai, misschien als je het zelf doet, met vrienden ofzo
Maar kijken...
Dat is niet raar. De menschheid is luiquote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel raar dat iedereen meteen aan voetbal kijken denkt en niet aan voetbal doen.
edit: de meesten.. B.ertha helder licht.
[..]
Dankquote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel raar dat iedereen meteen aan voetbal kijken denkt en niet aan voetbal doen.
edit: de meesten.. B.ertha helder licht.
[..]
Nee, vond het er ook niet uitzien als 300 km/uquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die leek zelfs nog wel mee te vallen... De gevolgen niet, maar die crash zag er niet eens zo heel ernstig uit.
Die heb ik gemist, ik heb geen BBCquote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is bij een talkshow geweest, dat heb ik gezien, en natuurlijk de aflevering van Top Gear.
Das de charme van voetbal hequote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk gevoetbald hoor![]()
Goede scheidsrechter, redelijke tegenstander. We speelden ze helemaal weg in de 2e helft, en toch 2-1 verlorendat was dan het enige minpuntje
Ach, wij falen dit seizoen echt ultiem, aan het begin wel redelijk wat punten gepakt, maar de afgelopen 6 wedstrijden niet gewonnen ofzo. En sinds we de uitwedstrijden in een nieuw uittenue spelen hebben we uit ook pas 2 punten uit 4 wedstrijden gehaald. En dan speel je 8e klasse met allemaal jongens van 22/23quote:
Top Gear kon ik niet vinden, die ander welquote:Op zondag 18 februari 2007 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Allebei, of één van de twee? Volgens mij is alles terug te vinden op YouTube.
Merendeel van het team vind de derde helft belangrijker? Of komen jullie kwaliteit te kort?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, wij falen dit seizoen echt ultiem, aan het begin wel redelijk wat punten gepakt, maar de afgelopen 6 wedstrijden niet gewonnen ofzo. En sinds we de uitwedstrijden in een nieuw uittenue spelen hebben we uit ook pas 2 punten uit 4 wedstrijden gehaald. En dan speel je 8e klasse met allemaal jongens van 22/23![]()
3e helft is zeker ook belangrijk, gaat vooral om de gezelligheid, maar aan de andere kant is er wel een 'harde kern' van een man of 8, waaronder ik, die 2 keer per week trainen. Afgelopen 2 seizoenen draaiden we ook gewoon bovenin mee, dit jaar lukt het gewoon allemaal net niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Merendeel van het team vind de derde helft belangrijker? Of komen jullie kwaliteit te kort?
BBC heeft toch iedereen of zit dat niet in jouw zenderpaket?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, ik heb geen BBC
Kon m op internet ook niet vinden.
Nee, alleen bbc worldquote:Op zondag 18 februari 2007 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
BBC heeft toch iedereen of zit dat niet in jouw zenderpaket?
Maar sataliet is toch 500 zenders ofzo? of zit ik verkeerd?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, alleen bbc world
heb een satelliet, geen kabel
Nee, we hadden ook geen talpa, is een apart pakket. Maar vriendin van me heeft wel bbc, maar dan weer andere dingen niet. Klopt niet helemaal.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar sataliet is toch 500 zenders ofzo? of zit ik verkeerd?
Kijk t niet zo vaak. Wij zitten in de speelkamer, met het standaardpakket, het extrapakket zit in de woonkamer op de tv.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je vaak beter Discovery hebben. Vind ik leuker iig
Beide goede zenders alleen heeft jammer van al die herhalingen en die reallife troepquote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je vaak beter Discovery hebben. Vind ik leuker iig
helemaal mee eens, Mythbusters, Brainiac, Scrapheap etc. is allemaal mooie televisie, maar wordt allemaal miljoenen keren herhaalt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Beide goede zenders alleen heeft jammer van al die herhalingen en die reallife troep
Zou dat iets typisch mannelijks zijn? Ik las dat namelijk ook.quote:
Hé, jij hier? Sinds wanneer?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou dat iets typisch mannelijks zijn? Ik las dat namelijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |