sssst!!!quote:
quote:
ik heb al bijna 1 a4'tje volgesamenvatquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef B.ertha het volgende:
[fluister]
Hoi, ben weer terug, was leuk
Nu verder samenvatten
Ssssst
[/fluister]
Ik nietquote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef B.ertha het volgende:
Doet nou echt iedereen huiswerk? Wat goed!
ben ook nog bezig.
Ah, het "uitstelsyndroom"quote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben een ster in studieontwijkend gedrag
Mooi om te zien. Onze vereniging bestaat 33 jaar, dus waren er extra veel wagens uit ons dorp.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B, hoe was de optocht?
Bedoel je met roze mensen daadwerkelijk roze mensen of is dat een Brabantse benaming voor "roze mensen"?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Onze vereniging bestaat 33 jaar, dus waren er extra veel wagens uit ons dorp.
Kwam ook een wagen langs met daarop roze mensen. Eentje zwaaide naar me, bleek dat een leraar te zijnEn ik wist niet eens dat hij carnavallerig was
![]()
vond ik dus wel grappig![]()
Mensen met roze pakjes en roze geschilderde gezichtenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je met roze mensen daadwerkelijk roze mensen of is dat een Brabantse benaming voor "roze mensen"?
moet niet gekker wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mensen met roze pakjes en roze geschilderde gezichten
(hij had trouwens ook nog een blauwe pruik op)
En voor de Twente supporter.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:06 schreef DiviFilius het volgende:
Eindelijk weer eens een mooi weekendje voor een P.S.V. supporter![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:06 schreef DiviFilius het volgende:
Eindelijk weer eens een mooi weekendje voor een P.S.V. supporter![]()
laatste denk ik danquote:Op zondag 18 februari 2007 17:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klein schooltje of die kar stort in
samenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laatste denk ik danWel weer gezellig, zo lekker vol
Dat mag idd wel iets minderquote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
En voor de Twente supporter.![]()
Hoewel dat alleen maar mooie weekends zijn de laatste tijd.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:16 schreef Etcetera het volgende:
voetbal
ben wel 's bij de open dag van Feyenoord geweest, dat was wel mooi
maar heb niets meer met voetbal
denk het niet neequote:
Heb 1x tussen de harde kern gezeten bij de UEFA-Cup kwartfinale tegen PSV. Laatste minuut kopte Pi-air de gelijkmaker binnen, weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurde daarna. Wat een feest!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk het niet nee
vooral de sfeer was geweldig, 2de keer zaten we vlak bij de harde kern, constant zingen enzo, erg mooi
oeh, dat was idd een mooie wedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb 1x tussen de harde kern gezeten bij de UEFA-Cup kwartfinale tegen PSV. Laatste minuut kopte Pi-air de gelijkmaker binnen, weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurde daarna. Wat een feest!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |