Ik kan het ook niet goed. Op tv is dan niks leuk, dus ga ik internetten. Na 2 uur word ik al muf. Ik ben geen eeuwige internettert.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Heerlijk, zo af en toe! Alleen ben ik er vorige week achter gekomen dat ik er niet zo goed in ben. Ik was echt veel te actief (schoonmaken, wassen, opruimen, klussen, afwas etc.)...
Ja, mijn samenvatting moet op de pc, maar dan staat stiekem toch Fok aan, en voor ik het weet zit ik er al weer lang en is die samenvatting nog niet afquote:Op zondag 18 februari 2007 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan wel lang achter de pc hangen, maar dat verenigingsblad moet toch in InDesign ontworpen worden, dus dat kan ik mooi combineren
Nou, net nu internet het bij mij weer doet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen zin om aan dat blad te gaan werken, ga zo mooi op de bank liggen en 24 kijken
Ja, van jou weet je het ook nooit.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Homdeck het volgende:
present
ik ben één groot mysteriequote:Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, van jou weet je het ook nooit.![]()
True!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Van Jojoortje weet je het nooit, dat is zo'n stiekemerd
ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
ik moet nog wat voor school doen maar ik heb geen zin
Maar we hebben alletwee een hekel aan groepjesquote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat ze weg zijn
zullen we samen aan de slag gaan voor school![]()
![]()
huiswerkgroepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |