zulke momenten moet je als feyenoorder inderdaad koesterenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb 1x tussen de harde kern gezeten bij de UEFA-Cup kwartfinale tegen PSV. Laatste minuut kopte Pi-air de gelijkmaker binnen, weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurde daarna. Wat een feest!![]()
Een vrouw van het volkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, dat was idd een mooie wedstrijd
ben nog nooit bij een wedstrijd geweest, heb er ook geen behoefte aan maar als ik dan toch een club moet kiezen is het Feyenoordof FC Groningen
Bezorgde ons later de UEFA-Cup, geen kleine prijs voor een Nederlandse club. Was dus een zeer belangrijke goal en Pi-air schoot ons in de pingelreeks tegen PSV ook door naar volgende ronde. Geweldige wedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zulke momenten moet je als feyenoorder inderdaad koesteren![]()
en als ze winnen ook 'wij hebben gewonnen' zeggen natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik kijk alleen naar Oranje, en alleen als ze het ver geschopt hebben
Nee, dan denk ik, zo, nu weer verder.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als ze winnen ook 'wij hebben gewonnen' zeggen natuurlijk![]()
ik kijk ook niet snel naar oranje, alleen de ek's en wk's volg ik echtoefeninterlands en kwalificatiewedstrijden boeien me uitermate weinig
behoorlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer een beetje dom zijn
Racesport is gewoon gemaakt voor samenvattingen, alle crashes en mooie actie in 5 / 10 minuten, niet in 3 uurquote:Op zondag 18 februari 2007 17:49 schreef Mikkie het volgende:
Racesport is juist ook weer knap!
Maar zelfs alle crashes heb je al ooit gezien.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Racesport is gewoon gemaakt voor samenvattingen, alle crashes en mooie actie in 5 / 10 minuten, niet in 3 uur
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
Voetbal is saai, misschien als je het zelf doet, met vrienden ofzo
Maar kijken...
Dat is niet raar. De menschheid is luiquote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel raar dat iedereen meteen aan voetbal kijken denkt en niet aan voetbal doen.
edit: de meesten.. B.ertha helder licht.
[..]
Dankquote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel raar dat iedereen meteen aan voetbal kijken denkt en niet aan voetbal doen.
edit: de meesten.. B.ertha helder licht.
[..]
Nee, vond het er ook niet uitzien als 300 km/uquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die leek zelfs nog wel mee te vallen... De gevolgen niet, maar die crash zag er niet eens zo heel ernstig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |