In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vraag misschien te veel: maar: hoe, waar, hoe laat, door wie, via welk medium ???![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:40 schreef Forme het volgende:
[..]
In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.
eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
Deze posting lijkt me een leuke TT voor dat topicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian zn pillen spaart en er net iets te veel tegelijk neemt
Nee hoor, ik was te laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ik werd ook helemaal moe van dat gezeur over Diazeem of hoe die troep ook heet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
amanda:"Even serieus, mijn borsten zijn gegroeid!" Huub voelt wel even....
OF brian het niet perongeluk ziet. Want zonder camera had ze Huub ook al wel gepakt denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Wireless het volgende:
Amanda kijkt ff de andere kant op...
[afbeelding]
Nou ja, dat komt door de patstelling die de redactie veroorzaakt. De bewoners willen dit, de redactie wil dat. Lekker rommeltje zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Taurus het volgende:
De verhoudingen zijn wel erg lastig nu, niemand kan er uit![]()
Patricia is ziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Trouwens ik dacht dat Patricia vandaag kwam.
Word ook ziek van de eeuwige discussie over dat A-DEL stro haar, maar het is on topic, dus het magquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Die is ziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |