abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189967
Volgens mij was Martin een foute keuze. Die was tenminste nog een beetje irritant. En dat is al heel wat in dit programma (het suggereert minimaal een beetje persoonlijkheid).Iemand die écht absoluut zou kunnen verdwijnen zonder dat je het merkt is die Maurice. Maar die is zo ongelooflijk oninteressant dat-ie niet eens genomineerd wordt... volgende keer beter?
  vrijdag 24 september 1999 @ 00:44:00 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189968
Je zal wel gelijk hebben, want wie is Maurice??
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 00:46:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189969
Die met dat golvende kapsel
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189970
Maurice : Volgens mij heeft-ie iets uitgevroten met de gitaar van die blote bierbuik, maar verder hoor ik 'm nooit.
pi_189971
Who the hell is maurice?
Valt hij echt niet op, heb hier nog weinig over hem mogen lezen
  vrijdag 24 september 1999 @ 00:57:00 #6
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189972
Zal wel tactiek wezen, voor adt 1/4 miljoen.
Ookal zal het wel al een uitgemaakte zaak zijn. Misschien iets voor een poll??
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_189973
Als ik niet weet wie het is kan ik hem ook niet weg stemmen Toch?
pi_189974
Maurice is gewoon slim, let maar op: hij houdt zich overal buiten. Zo kan hij geen ruzie krijgen, niet beticht worden van roddels. hij is gewoon totaal niet controversieel en dan kan het publiek ook niet tegen hem kiezen.
pi_189975
Ik snap niet dat iemand waar werkelijk niemand het over heeft (maurice dus) er niet als eerste uitvliegt. Who's next? Ik vermoed de sniksnuffende Tara. Kan Rolf nog leuk met het emotionele hondje aankomen.
Maar wat wel opvalt: de vrouwen zijn hele duidelijke typetjes: het lief blondje, het emotioneel en jong brunetje, het moedertje en het bitchje. Bij de mannen is dat een stuk minder duidelijk. Gokt er al iemand op een winnaar? Want die lijkt me vrij duidelijk....
pi_189976
O, kom op... Sabine? Kan die nog stuk? Van de mannen is Ruud de meest opvallende maar zeker niet genoeg. En weinig vrouwen op het Internet (in ieder geval minder dan mannen) dus mijn gok zou zonder meer Sabine zijn. Als ik er geld voor kreeg, tenminste ...
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 01:32:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189977
Patsy, vrouwen bellen weer veel meer dan mannen, dus dat trekt mekaar wel gelijk.
Maar van mij mag Sabine inderdaad winnen.

------------------
Angel: "No weapons... no friends... no hope. Take all that away and what's left?"
Buffy: "Me."

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 24 September 1999).]

pi_189978
I rest my case...
Vrouwen bellen meer dan mannen? Zeker weten??? Niet in dit geval hoor. Bij 06-nummers ligt dat anders.
pi_189979
Ligt eraan welk soort 06-nrs
  vrijdag 24 september 1999 @ 01:42:00 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_189980
Niet meer sinds de GSM
pi_189981
Het is trouwens 0800, 0900 of 0909
pi_189982
En al die kerels die 24 uur per dag naar hun hakkelende live-stream staren voor die glimp van Tara's betraande borstjes dan? Ik denk dat die vaker bellen dan de vrouwen.
pi_189983
Okee, 06 of 09... ik heb niet gebeld. Had geen zin, ik was de enige die Maurice wilde laten verdwijnen
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 01:49:00 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189984
Nou ik heb net ff veronica live opstaan, maar het is toch overwegen vrouw dat dat soort nummers belt
En in het geval van Tara gaat het zeker niet om betraande borstJES
pi_189985
Ahum, Danny... you must be desperate... zo'n lullig B-cupje???
Well darlings, Patsy's off to bed. Morgen weer vroeg op voor de herhaling... nightynight
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 02:00:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189986
Hmmmm...
Ik kan er wat op zeggen, maar doe het lekker niet
Truste Patsy. Ik moet nog een uurtje of 4 a 5

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 24 September 1999).]

vrijdag 24 september 1999 @ 08:19:00 #21
140 Saskia
Maxima's twin
pi_189987
Back to the topic, zou ik zeggen.

Ik vind het juist heel knap van Maurice dat ie zich ondanks de vele camera's, publiciteit, aandacht en de uitzendingen zo rustig en onopvallend heeft weten te gedragen. Ik denk dat hij wacht tot z'n tijd rijp is en dan.....gaat hij er met kluif Sabine vandoor en heeft Bart het nakijken.

Zag je trouwens gister in de 1/2 uurs uitzending om 20.00 uur hoe Maurice netjes z'n bed aan het opmaken en rechtleggen was? En hoe ie ging voelen aan die schijnbaar natte/vieze plek (van Sabine?) die op de grond lag...........
Volgens mij had ie trouwens toen ook z'n mic niet om.....

Saskia

Verliefdheid is de grootste bedreiging van vriendschap (Karin)
pi_189988
Volgens mij is tie homo...
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_189989
ja hoor, alles wat geen grote bek heeft, boert of in zijn blote reet rondloopt terwijl ie aan zijn ballen krabt is homo zeker? waarom krijgen mannen zo snel dat predicaat?

Maurice is gewoon de slimste van het stel die doorheeft, dat het NL publiek niet van roddelen houdt in een groep mensen. (Ondanks dat iedereen het doet (wij roddelen hier ook over de bewoners!) vinden we het toch een slechte eigenschap en dat heeft M. gewoon door.

vrijdag 24 september 1999 @ 13:29:00 #24
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_189990
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar....

.... het nederlandse publiek moet natuurlijk wel iets om naar te kijken hebben. Wie gaat er nou honderd dagen naar acht mensen in een huis zitten kijken?
Actie moet er komen en dat lukt V. niet door zo nu en dan een verjaardagsfeestje te laten organiseren en door een stel ballonnen naar binnen te gooien. Dan moeten ze nog met een heleboel goede ideeeen op de proppen komen.
Een huis met alleen maar Mauricen is gewoon te saai om uit te zenden.

vrijdag 24 september 1999 @ 13:31:00 #25
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_189991
DUS

Er moet meer door de bewoners onderling geroddeld worden om de uitzendingen nog een beetje interressant te houden.

Ze krijgen niet voor niets misschien zo veel geld. Daarvoor moeten ze ook maar een poosje onder psychische stress staan.

Eigen schuld, dikke depressie na afloop.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')