------------------
Angel: "No weapons... no friends... no hope. Take all that away and what's left?"
Buffy: "Me."
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 24 September 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 24 September 1999).]
Ik vind het juist heel knap van Maurice dat ie zich ondanks de vele camera's, publiciteit, aandacht en de uitzendingen zo rustig en onopvallend heeft weten te gedragen. Ik denk dat hij wacht tot z'n tijd rijp is en dan.....gaat hij er met kluif Sabine vandoor en heeft Bart het nakijken.
Zag je trouwens gister in de 1/2 uurs uitzending om 20.00 uur hoe Maurice netjes z'n bed aan het opmaken en rechtleggen was? En hoe ie ging voelen aan die schijnbaar natte/vieze plek (van Sabine?) die op de grond lag...........
Volgens mij had ie trouwens toen ook z'n mic niet om.....
Saskia
Maurice is gewoon de slimste van het stel die doorheeft, dat het NL publiek niet van roddelen houdt in een groep mensen. (Ondanks dat iedereen het doet (wij roddelen hier ook over de bewoners!) vinden we het toch een slechte eigenschap en dat heeft M. gewoon door.
.... het nederlandse publiek moet natuurlijk wel iets om naar te kijken hebben. Wie gaat er nou honderd dagen naar acht mensen in een huis zitten kijken?
Actie moet er komen en dat lukt V. niet door zo nu en dan een verjaardagsfeestje te laten organiseren en door een stel ballonnen naar binnen te gooien. Dan moeten ze nog met een heleboel goede ideeeen op de proppen komen.
Een huis met alleen maar Mauricen is gewoon te saai om uit te zenden.
Er moet meer door de bewoners onderling geroddeld worden om de uitzendingen nog een beetje interressant te houden.
Ze krijgen niet voor niets misschien zo veel geld. Daarvoor moeten ze ook maar een poosje onder psychische stress staan.
Eigen schuld, dikke depressie na afloop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |