ken ik nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veronica Mars, Studio 60 en Weeds.
Not very far. Andere series hebben even voorrang. Loop bv giga achter met Bones en CSI..quote:
Bonesquote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not very far. Andere series hebben even voorrang. Loop bv giga achter met Bones en CSI..
Downloaden!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ken ik niet![]()
Charmed is leuk...![]()
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Downloaden!
Vooral Veronica Mars...
Wauw, ik dacht dat ik de enige was die het nog volgdequote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SmallvilleBen net aan s5 begonnen.
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjer![]()
komedie/spanning/detective. Net zo lollig qua dialogen als buffy/angel. Josh Whedon deed zelfs een bijrol net zoals Charisma Carpenter en Allison Hannigan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?
Oh My Fucking Oprah! Ga jij eens snel je bek schrobben!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjer![]()
hmzzzzzzzzzzzzzz na DC ga ik een poging wagenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
komedie/spanning/detective. Net zo lollig qua dialogen als buffy/angel. Josh Whedon deed zelfs een bijrol net zoals Charisma Carpenter en Allison Hannigan.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
komedie/spanning/detective
quote:
Ik ben nu aan ep 3 bezig. Ik zie wel waar het heengaat. s6 schijnt ubertof te zijn dus bikkel wel door 5 heen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wauw, ik dacht dat ik de enige was die het nog volgde![]()
Seizoen vijf is wel tof, al is het moeilijk om de briljante season finale van 4 goed te vervolgen. Nog nooit zoveel WTF-erlebnissen gehad bij het kijken van de serie; vond de uitkomst daardoor toch wel een lichte deceptie![]()
Whatever.quote:
Seizoen zes is helemaal niet zo uber tofquote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben nu aan ep 3 bezig. Ik zie wel waar het heengaat. s6 schijnt ubertof te zijn dus bikkel wel door 5 heen.
Koala Richy is ook goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij kan dat zo goed toch... iets met x6 ofzo
"Whatever" is my way of saying "You drew the wrong conclusion from my words."quote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
"Whatever" is just a way of saying "You're right, but I won't admit that"
Jij zit meer op mijn terrein. Voetbal Insite vind ik niets meer overigens.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef BVO het volgende:
Holland Sport, Spuiten en Slikken, Poker, Voetbal Insite....
Whateverquote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Whatever" is my way of saying "You drew the wrong conclusion from my words."
Barbara en (weerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij zit meer op mijn terrein. Voetbal Insite vind ik niets meer overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |