Want dat is Grolsch in de Arena.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Drie keer kut. Alleen het bier was lekker.
Bob jahquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Oke, enjoy!
Audrey is leuk.. zolang ze niet overbodige bijrollen als Jack Osbourne en Bobmet zich meesleept..
Zondermeer vind ik seizoen 6 zo slecht nog niet... iig vanaf discje 4 beginnen de afleveringen al steeds meer weer terug te verwijzen naar de eerste seizoenen, en dat kan ik wel waarderen... de walmart-aflevering(nummer 3 op discje 4)
O, en dat off-topic was net zo goed mijn schuld., ik tref ook niet zo vaak iemand die DC én Girls Aloud kan waarderen![]()
Ik heb pas geleden seizoen 6 gezien voor het eerst en vond het best een mooi seizoen. Laatste twee afleveringen vind ik sowieso heel mooi, perfect einde, heerlijk melancholischquote:
ze zeggen dat ik zeker weten moet huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden seizoen 6 gezien voor het eerst en vond het best een mooi seizoen. Laatste twee afleveringen vind ik sowieso heel mooi, perfect einde, heerlijk melancholisch![]()
kindersuprisequote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoi.
Er zat een puzzel in mn kindersurprise!
Dus heb weer wat te doen vanavond.
Je gaat zeker huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zeggen dat ik zeker weten moet huilen
Dus ik wil zo snel mogelijk het einde zienBen nu bij disc 5 aflevering 17
En ik heb trek in een kroket
jij kan dat zo goed toch... iets met x6 ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef superhero87 het volgende:
wie opent een nieuwe topic:)
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Angel, Buffy,
Holland Sport en straks Veronica Poker.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan begin ik maar niet over mijn andere favo series![]()
Angel, Buffy, Charmed
Leuke series, al is Charmed wat cheesy. Maar Buffy&Angel zijn geweldig!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan begin ik maar niet over mijn andere favo series![]()
Angel, Buffy, Charmed
voor mij DC en vroeg naar bedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Holland Sport en straks Veronica Poker.
Moet alleen seizoen 8 nog hebben op dvd. Maar ik heb hem wel al gezien...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Leuke series, al is Charmed wat cheesy. Maar Buffy&Angel zijn geweldig!![]()
Ach, Charmed is geen goede serie, maar gewoon lekker vermaak. Net als Smallvillequote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weetje wat goede series zijn?
Veronica Mars, Studio 60 en Weeds.
Charmed
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
CDP, hoe ver ben je met Buffy?
Smallvillequote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ach, Charmed is geen goede serie, maar gewoon lekker vermaak. Net als Smallville![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |