Vaduz en ik snappen elkaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat slaan jullie opeens voor wartaal uit?
Ach ieder heeft zijn verslavingen. Ik series, jij drank en overschatte zangeressenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou een punthoofd krijgen van al die series.
Ik drink zo'n twee keer per maand een gemiddelde hoeveelheid alcoholquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ieder heeft zijn verslavingen. Ik series, jij drank en overschatte zangeressen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ieder heeft zijn verslavingen. Ik series, jij drank en overschatte zangeressen
Julian! Toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, die aachi. Gevaarlijk met z'n schaar.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En ook dom lullen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
ook nuchter kan ik verstandig praten.
Ik lul niet dom. Flora is gewoon heel gewoon. Das een waarheid als eenquote:
En Anja is een vervelend wijf die net doet of ze goed kan zingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lul niet dom. Flora is gewoon heel gewoon. Das een waarheid als een.
Klopt. Nouja, dan zijn we het toch eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Anja is een vervelend wijf die net doet of ze goed kan zingen.
Je kan er alleen niet zo goed mee omgaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik drink zo'n twee keer per maand een gemiddelde hoeveelheid alcohol.
Die draait iedereen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die J is daar een master in ja. Marco V. zal hem wel snel draaien denk ik.
Zijn we de laatste tijd wel vaker. Laten we er geen gewoonte van maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, dan zijn we het toch eens!
Gelukkig kan jij dat wel. Als ik zo jouw verhalen lees getuigen mijn uitspattingen van heel wat meer stabiliteit dan de jouwequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan er alleen niet zo goed mee omgaan![]()
Curling?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga slapen, ik schuif mezelf onder de lakens.
Ik ben heel stabiel hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij dat wel. Als ik zo jouw verhalen lees getuigen mijn uitspattingen van heel wat meer stabiliteit dan de jouwe.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kunnen me opvegen at the moment.
Hm nee sorry, maar dronken praat je echt niet verstandig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ook nuchter kan ik verstandig praten.
Ik had écht niks op gisteravondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm nee sorry, maar dronken praat je echt niet verstandig.
Dat zeg ik toch ook niet. Maar wanneer/als je dronken bent, praat je niet verstandig.quote:
Live commentaarverslag van de stream op IRC. Ik zorg wel voor mijn XFA-vriendjes en vriendinnetjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ik kan het prima volgen dankzij jou.
Volgende keer wat meer drinken! Laat maar zien wat je kanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
1 keer op IRC dacht ook iedereen dat ik dronken was (EN DAT WAS NIET ZO!!)
Misschien vrijdag of zaterdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgende keer wat meer drinken! Laat maar zien wat je kan![]()
Je hebt weer een verjaardag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef BVO het volgende:
Ik sta zaterdag weer ingeroosterd.
Laat de pc die nacht dan ook maar gewoon uit.quote:
Nee, doe maar aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laat de pc die nacht dan ook maar gewoon uit.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:De prono. Ik was hem vergeten.
Ik ga er nu gelijk even naar kijken.
Lakse baas die je d'r bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:De prono. Ik was hem vergeten.
Ik ga er nu gelijk even naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |