Toch wel de spannendste avond tot nu toe! Hoewel Christian vs X6 ook heel spannend wasquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Goedenavond.Het wordt spannend vanavond.
![]()
Tof, wanneer is het, ikke wil ookquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
Expeditie Robinson! Jaaa! Ik geef me op.
Hopen dat ze dit jaar voor Nederlandse mannen en Vlaamse vrouwen gaan selecterenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tentquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Tof juist. Maar dan wel a la Survivor, USG-achtige achterbakse praktijken.
Het is een spel, en dat moetje spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tent![]()
iik heb me ook ooit een keer opgegeven. Ik mocht op gesprek komen, maar ben niet meer gegaan. Ik had toen even andere dingen aan me hoofd... Maar misschien kan ik het wel weer een keer proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
jah hier hetzelfde... seizoen 1 + 2 gevolgd op tv... de rest half... maar nooit seizoen 6 gezien.... Vond het trouwens erg leuk toen Audrey erin kwam... vond haar wel lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar in een maand tijd alle 6 de boxen gekocht en in een paar weken weggewerkt (wel grappig, seizoen 1 tm 2 heb ik gevolgd, en 6 had ik al eens gedownload, maar 3, 4 en 5 waren nog een verrassing)
Nu sinds een paar maanden de hele serie weer aan t kijken met n vriend (ik kan dit soort dingen 100 keer zien zonder dat t gaat vervelen) en ben momenteel ook bij schijfje 4 van seizoen 6![]()
Leg de tissues maar vast klaar voor de slotaflevering![]()
Doet ze mee aan een talentenshow?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
Een vriendin van me is zwanger..... over 2 maanden 21 en straks al een baby... je moet er toch niet aan denken
.
Ze is wel een beetje een blanke Raffa.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet ze mee aan een talentenshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |