1-4, waarvan twee eigen doelpuntenquote:
Je hebt de eer iig geredquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
1-4, waarvan twee eigen doelpunten. Het enige positieve is dat ik onze andere goal heb gemaakt
![]()
.
Intikkertjequote:Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ging jouw goal erin dan?
Ik heb nog wel een leuke mop over Ajaxquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we donderdag nog met 4-0 van Bremen winnen. De Europese reisjes zijn het leukste. Dat kampioenschap halen we toch niet met dit kutteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hockeylotje op 18-02-2007 14:56:15 ]
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen titel gewonnen?
En niet vergeten een spatie ervoor te doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hockeylotje, als je dewilt maken, gebruik dan eens de hoofdletter P i.p.v. de p. :p leest echt irritant, vooral in de hoeveelheden waarin jij hem gebruikt.
Of gewoon helemaal niet posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En niet vergeten een spatie ervoor te doen.
Die ga ik nu even luisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
sorry, maar op msn doet ie het altijd met een kleine p..quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hockeylotje, als je dewilt maken, gebruik dan eens de hoofdletter P i.p.v. de p. :p leest echt irritant, vooral in de hoeveelheden waarin jij hem gebruikt.
Slowchat-topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |