Toch wel de spannendste avond tot nu toe! Hoewel Christian vs X6 ook heel spannend wasquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Goedenavond.Het wordt spannend vanavond.
![]()
Tof, wanneer is het, ikke wil ookquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
Expeditie Robinson! Jaaa! Ik geef me op.
Hopen dat ze dit jaar voor Nederlandse mannen en Vlaamse vrouwen gaan selecterenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tentquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Tof juist. Maar dan wel a la Survivor, USG-achtige achterbakse praktijken.
Het is een spel, en dat moetje spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tent![]()
iik heb me ook ooit een keer opgegeven. Ik mocht op gesprek komen, maar ben niet meer gegaan. Ik had toen even andere dingen aan me hoofd... Maar misschien kan ik het wel weer een keer proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
jah hier hetzelfde... seizoen 1 + 2 gevolgd op tv... de rest half... maar nooit seizoen 6 gezien.... Vond het trouwens erg leuk toen Audrey erin kwam... vond haar wel lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar in een maand tijd alle 6 de boxen gekocht en in een paar weken weggewerkt (wel grappig, seizoen 1 tm 2 heb ik gevolgd, en 6 had ik al eens gedownload, maar 3, 4 en 5 waren nog een verrassing)
Nu sinds een paar maanden de hele serie weer aan t kijken met n vriend (ik kan dit soort dingen 100 keer zien zonder dat t gaat vervelen) en ben momenteel ook bij schijfje 4 van seizoen 6![]()
Leg de tissues maar vast klaar voor de slotaflevering![]()
Doet ze mee aan een talentenshow?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
Een vriendin van me is zwanger..... over 2 maanden 21 en straks al een baby... je moet er toch niet aan denken
.
Ze is wel een beetje een blanke Raffa.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet ze mee aan een talentenshow?
Nou in feite niet zo heel veel. Maar het is gewoon een hele happening hier. Met de grootste carnavalswagensoptocht boven de grote rivieren, heel veel feesten en 4 verschillende carnavalsverenigingen in een straal van ±4 km.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb jij met carnaval Andi?
Je hebt iig niks leuks gemist op tv...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou in feite niet zo heel veel. Maar het is gewoon een hele happening hier. Met de grootste carnavalswagensoptocht boven de grote rivieren, heel veel feesten en 4 verschillende carnavalsverenigingen in een straal van ±4 km.
Heel Hoorn e.o. loopt er voor uit, gezellig versierde straten. En 's avonds gezellig met zn allen een biertje drinken in de kroeg met toffe muziekjes op de achtergrond. Dus het is gewoon een heel gaaf weekend.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Gezondaar het volgende:
Was ik zaterdagavond op bezoek bij mijn vader en zijn vrouw, zitten ze X-Factor te kijkenEn m'n vader heeft een kwartier lang een monoloog gehouden over waarom Richy een eikel is, met als hoofdargument dat zijn domme grijns helemaal van het ene oor naar het andere oor loopt
![]()
![]()
quote:Allez venez! Milord
Vous asseoir ŕ ma table
Il fait si froid dehors
Ici, c'est confortable
Helemaal niksquote:Op maandag 19 februari 2007 17:02 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn jullie aan het dooooehoen?
Oh. En wanneer merk ik daar iets vanquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. En wanneer merk ik daar iets van?
quote:[17:07] <peri> kuthippie!
Want dat is Grolsch in de Arena.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Drie keer kut. Alleen het bier was lekker.
Bob jahquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Oke, enjoy!
Audrey is leuk.. zolang ze niet overbodige bijrollen als Jack Osbourne en Bobmet zich meesleept..
Zondermeer vind ik seizoen 6 zo slecht nog niet... iig vanaf discje 4 beginnen de afleveringen al steeds meer weer terug te verwijzen naar de eerste seizoenen, en dat kan ik wel waarderen... de walmart-aflevering(nummer 3 op discje 4)
O, en dat off-topic was net zo goed mijn schuld., ik tref ook niet zo vaak iemand die DC én Girls Aloud kan waarderen![]()
Ik heb pas geleden seizoen 6 gezien voor het eerst en vond het best een mooi seizoen. Laatste twee afleveringen vind ik sowieso heel mooi, perfect einde, heerlijk melancholischquote:
ze zeggen dat ik zeker weten moet huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden seizoen 6 gezien voor het eerst en vond het best een mooi seizoen. Laatste twee afleveringen vind ik sowieso heel mooi, perfect einde, heerlijk melancholisch![]()
kindersuprisequote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoi.
Er zat een puzzel in mn kindersurprise!
Dus heb weer wat te doen vanavond.
Je gaat zeker huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zeggen dat ik zeker weten moet huilen
Dus ik wil zo snel mogelijk het einde zienBen nu bij disc 5 aflevering 17
En ik heb trek in een kroket
jij kan dat zo goed toch... iets met x6 ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef superhero87 het volgende:
wie opent een nieuwe topic:)
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Angel, Buffy,
Holland Sport en straks Veronica Poker.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan begin ik maar niet over mijn andere favo series![]()
Angel, Buffy, Charmed
Leuke series, al is Charmed wat cheesy. Maar Buffy&Angel zijn geweldig!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan begin ik maar niet over mijn andere favo series![]()
Angel, Buffy, Charmed
voor mij DC en vroeg naar bedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Holland Sport en straks Veronica Poker.
Moet alleen seizoen 8 nog hebben op dvd. Maar ik heb hem wel al gezien...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Leuke series, al is Charmed wat cheesy. Maar Buffy&Angel zijn geweldig!![]()
Ach, Charmed is geen goede serie, maar gewoon lekker vermaak. Net als Smallvillequote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weetje wat goede series zijn?
Veronica Mars, Studio 60 en Weeds.
Charmed
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
CDP, hoe ver ben je met Buffy?
Smallvillequote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ach, Charmed is geen goede serie, maar gewoon lekker vermaak. Net als Smallville![]()
ken ik nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veronica Mars, Studio 60 en Weeds.
Not very far. Andere series hebben even voorrang. Loop bv giga achter met Bones en CSI..quote:
Bonesquote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not very far. Andere series hebben even voorrang. Loop bv giga achter met Bones en CSI..
Downloaden!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ken ik niet![]()
Charmed is leuk...![]()
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Downloaden!
Vooral Veronica Mars...
Wauw, ik dacht dat ik de enige was die het nog volgdequote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SmallvilleBen net aan s5 begonnen.
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjer![]()
komedie/spanning/detective. Net zo lollig qua dialogen als buffy/angel. Josh Whedon deed zelfs een bijrol net zoals Charisma Carpenter en Allison Hannigan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar kan ik dat mee vergelijken? komedie, spanning, fantasy like buffy/angel, of drama?
Oh My Fucking Oprah! Ga jij eens snel je bek schrobben!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is het een soort Gilmore Girls meets Baantjer![]()
hmzzzzzzzzzzzzzz na DC ga ik een poging wagenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
komedie/spanning/detective. Net zo lollig qua dialogen als buffy/angel. Josh Whedon deed zelfs een bijrol net zoals Charisma Carpenter en Allison Hannigan.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
komedie/spanning/detective
quote:
Ik ben nu aan ep 3 bezig. Ik zie wel waar het heengaat. s6 schijnt ubertof te zijn dus bikkel wel door 5 heen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wauw, ik dacht dat ik de enige was die het nog volgde![]()
Seizoen vijf is wel tof, al is het moeilijk om de briljante season finale van 4 goed te vervolgen. Nog nooit zoveel WTF-erlebnissen gehad bij het kijken van de serie; vond de uitkomst daardoor toch wel een lichte deceptie![]()
Whatever.quote:
Seizoen zes is helemaal niet zo uber tofquote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben nu aan ep 3 bezig. Ik zie wel waar het heengaat. s6 schijnt ubertof te zijn dus bikkel wel door 5 heen.
Koala Richy is ook goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij kan dat zo goed toch... iets met x6 ofzo
"Whatever" is my way of saying "You drew the wrong conclusion from my words."quote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
"Whatever" is just a way of saying "You're right, but I won't admit that"
Jij zit meer op mijn terrein. Voetbal Insite vind ik niets meer overigens.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef BVO het volgende:
Holland Sport, Spuiten en Slikken, Poker, Voetbal Insite....
Whateverquote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Whatever" is my way of saying "You drew the wrong conclusion from my words."
Barbara en (weerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij zit meer op mijn terrein. Voetbal Insite vind ik niets meer overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |