Zeker doen! Toen ik ze als voorprogramma van CYHSY een paar maanden terug had gezien, viel vooral op hoe goed de stem van de zanger overeind blijft live. Was absoluut de moeite waard!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef Afunados het volgende:
Ken inmiddels het album aardig, fijne band! Over enkele weken op Werchter eens kijken of het live ook wat is![]()
Heb het album wel thuis liggen, maar ben het met Brian eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Hang Me Up To Dry is een leuk nummer, vind de rest moah.
Ik ben er ook bij. Heb net ff de kaarten gehaald!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef WasQ het volgende:
Superband. En live erg, erg sterk. Het concert in de Melkweg was een van de beste optredens die ik ooit heb gezien. Dus ik ben er in Tivoli ook bij!
ff checken dan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:47 schreef WasQ het volgende:
Trouwens, op fabchannel.com staat een concert-registratie van ze. ZEER de moeite waard!
Staat er al een tijdje, goede single, beetje anders dan ik van hun verwacht had, ben benieuwd naar het album, dat komt ook zeer binnenkort uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:52 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe single van de Cold War Kids staat nu op hun myspace.
http://www.myspace.com/coldwarkids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |