Om 12 uur heb ik *GEEN* torenklok gehoord terwijl ik die wel elke nacht netjes op tijd hoor... heeft iemand we de klok gehoord en belangrijker nog: hoe laat..
Voor F5,- bij de videotheek om maar iets te noemen....
Ginny
quote:
op 09-24-1999 om 12:14 AM schreef JayTaph het volgende:
Er werd melding gedaan dat de streams "teruggespoeld" zouden zijn zodat we enkele minuten later pas de beelden zien. Dit zou een mooie manier voor veronica zijn om de beelden te censureren.Om 12 uur heb ik *GEEN* torenklok gehoord terwijl ik die wel elke nacht netjes op tijd hoor... heeft iemand we de klok gehoord en belangrijker nog: hoe laat..
Dat alles kan natuurlijk ook toeval zijn dat de stream nu wel live was. Kunnen ze je zo laten denken dat alles tijdens de andere dagen ook live is.
Wat hadden ze de fietstocht trouwens gruwelijk verknipt klopte geen hol van die volgorde die ze lieten zien. Ruud begon immers als eerste te fietsen in de regen. Kwam in beeld dat sabine begon (binnen nog wel) en ruud pas als vijfde (buiten in de regen).
Werd gisteravond wel gezegd waarom de fiets binnen stond. De bewoners hadden geklaagd dat als de fiets kapot ging van effe aan het stuur trekken dat hij dan ook kapot ging van het vocht buiten. Toen mocht de fiets ineens naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |