abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 1999 @ 00:14:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189958
Er werd melding gedaan dat de streams "teruggespoeld" zouden zijn zodat we enkele minuten later pas de beelden zien. Dit zou een mooie manier voor veronica zijn om de beelden te censureren.

Om 12 uur heb ik *GEEN* torenklok gehoord terwijl ik die wel elke nacht netjes op tijd hoor... heeft iemand we de klok gehoord en belangrijker nog: hoe laat..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189959
pff... het zou me niks verbazen..
  vrijdag 24 september 1999 @ 14:29:00 #3
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_189960
Er zijn nog veel te weinig (GROTE)tieten te zien geweest. Alleen in de eerste aflevering heel even!!
Prutsers.....
  vrijdag 24 september 1999 @ 14:59:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189961
Der zijn veel makkelijkere manier om vrouwen te zien hoor...

Voor F5,- bij de videotheek om maar iets te noemen....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:04:00 #5
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_189962
Dit is al een wat oud bericht, maar ik wilde er toch nog even op reageren. Het valt mij zo op dat telkens als het hier regent (Almere-HAVEN) dat het daar pas een uur later begint? Ik heb hierover een brief naar Veronica en 1 naar World online geschreven maar ze hebben het nog niet gewaagd er op te reageren. Ik heb op de FOK site al eens een reclame banner gezien van World online, dus misschien vinden jullie het helemaal niet leuk dat ik dit zeg maarre: als deze service representatief is voor de diensten die World online aanbiedt, weet ik wel een provider die je NIET moet nemen. Gaat World Online nu ook voor de reclame gelden van de TV?????

Ginny

quote:
op 09-24-1999 om 12:14 AM schreef JayTaph het volgende:
Er werd melding gedaan dat de streams "teruggespoeld" zouden zijn zodat we enkele minuten later pas de beelden zien. Dit zou een mooie manier voor veronica zijn om de beelden te censureren.

Om 12 uur heb ik *GEEN* torenklok gehoord terwijl ik die wel elke nacht netjes op tijd hoor... heeft iemand we de klok gehoord en belangrijker nog: hoe laat..

pi_189963
Ik heb ergens gelezen dat ze speciaal voor het geluid en de live streams de kerkklok in de buurt van het bb huis hebben uitgezet....
Wie een kuil graaft voor een ander..... die wordt moe
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 14:36:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_189964
Viel me de afgelopen dagen op dat je tijdens een tv uitzending bijna niet op de streams kon komen.
Gisteren half uur van te voren was het wel mogelijk. Heb ze aan laten staan tot na de uitzending van half 11.
Moet zeggen dat de streams tijdens de live uitzending wel klopen (bijna) geen verschil.
Moet wel zeggen dat als je bv. stream 3 aan had er slecht geluid was. Maar dat stream 4 dan de deur liet zien en dat daar goed geluid bij zat. Dus 1 stream voor het beeld en 1 voor het geluid openzetten.

Dat alles kan natuurlijk ook toeval zijn dat de stream nu wel live was. Kunnen ze je zo laten denken dat alles tijdens de andere dagen ook live is.

Wat hadden ze de fietstocht trouwens gruwelijk verknipt klopte geen hol van die volgorde die ze lieten zien. Ruud begon immers als eerste te fietsen in de regen. Kwam in beeld dat sabine begon (binnen nog wel) en ruud pas als vijfde (buiten in de regen).
Werd gisteravond wel gezegd waarom de fiets binnen stond. De bewoners hadden geklaagd dat als de fiets kapot ging van effe aan het stuur trekken dat hij dan ook kapot ging van het vocht buiten. Toen mocht de fiets ineens naar binnen.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 15:05:00 #8
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_189965
Nog zoiets vreemds is dat ze constant in hun korte broek en hemdje buiten zitten (Bart die de groenten aan het verprutsen is bijvoorbeeld) terwijl het er hier toch veel en veel te koud voor is?
pi_189966
Ik moet zeggen dat de streams vandaag vel HEEL soepel verlopen... zelfs 4 tegelijk!!!
(wel heel toevallig)
en dat met een 256k-verbinding ...
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')