Dat kun je natuurlijk nooit beoordelen vanaf een paar foto's daarbij als je lang haar hebt kun je wel 5 jaar wachten tot het helemaal is uitgegroeid....en levend gaat het al helemaal nooit worden!!! Ik weet ook zeker dat ze dit antwoord dan ook nooit zouden geven in een goede salon! Dat je goede haarproducten enzo moet gebruiken dat wel!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef Logitik het volgende:
Ik heb je foto's ff bekenen op je profiel. Ik als kapper, kan je aanraden om het een poosje niet meer te verven. Bij dood haar is het namelijk niet aan te raden. Ik zou er dus een poosje mee wachten zodat je weer gezond, levend haar hebt.
groetjes,
de kapper
Goede producten gebruik ik sowieso, ik koop mijn shampoo's gewoon bij de kapper omdat ik weet dat ik erg droog haar heb. Na het wassen gebruik ik een rijke conditioner en zo nu en dan een maskertje. Stylingproducten gebruik ik nooit, dus dat scheelt ook weer een beetje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk nooit beoordelen vanaf een paar foto's daarbij als je lang haar hebt kun je wel 5 jaar wachten tot het helemaal is uitgegroeid....en levend gaat het al helemaal nooit worden!!! Ik weet ook zeker dat ze dit antwoord dan ook nooit zouden geven in een goede salon! Dat je goede haarproducten enzo moet gebruiken dat wel!
Maargoed ik zou voor chocoladebruin gaan en anders even langs de kapperswinkel,kun je maar kiezen! Laat je het resultaat nog wel ff zien?
Leeft jouw haar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef Logitik het volgende:
Ik heb je foto's ff bekenen op je profiel. Ik als kapper, kan je aanraden om het een poosje niet meer te verven. Bij dood haar is het namelijk niet aan te raden. Ik zou er dus een poosje mee wachten zodat je weer gezond, levend haar hebt.
groetjes,
de kapper
weet niet waar jij gekeken hebt, want dr haar ziet er gewoon goed uit... en die foto waar het zo warrig zit, is getoupeerd..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef Logitik het volgende:
groetjes,
de kapper
Ik bedoel niet de kapper maar een kappers winkeltje.Daar kun je dezelfde verf kopen die ze in veel kapsalons gebruiken iets van Wella ofzo,dan betaal je een tientje en heb je net zo veel keus als bij de kapper en kunnen ze je adviseren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Goede producten gebruik ik sowieso, ik koop mijn shampoo's gewoon bij de kapper omdat ik weet dat ik erg droog haar heb. Na het wassen gebruik ik een rijke conditioner en zo nu en dan een maskertje. Stylingproducten gebruik ik nooit, dus dat scheelt ook weer een beetje.
Maar m'n haar moet dus weer geverfd worden en ik heb nu gewoon geen geld voor de kapper, en op zich moet dit ook best zelf te doen zijnIk weet nog niet wanneer het gebeurt, misschien volgend weekend pas hoor, maar ik zal wel een voor/na foto plaatsen dan
Ik zal eens kijken of ze zoiets ook verkopen bij mijn kapper... Ik ga altijd naar de Hizi Hair, vind ik een héle fijne keten... maar op zich heb ik tot nu toe ook altijd goede ervaringen met haarverf uit een pakjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:46 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de kapper maar een kappers winkeltje.Daar kun je dezelfde verf kopen die ze in veel kapsalons gebruiken iets van Wella ofzo,dan betaal je een tientje en heb je net zo veel keus als bij de kapper en kunnen ze je adviseren.
Wij hebben idd Multihair hier (oost gelderland), hele vriendelijke prijzen en erg behulpzaam!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ze zoiets ook verkopen bij mijn kapper... Ik ga altijd naar de Hizi Hair, vind ik een héle fijne keten... maar op zich heb ik tot nu toe ook altijd goede ervaringen met haarverf uit een pakje
roder dan op de verpakking, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Mayla het volgende:
Mooie kleur!!!
Ben benieuwd naar hoe je het resultaat vind![]()
rood vervaagd wel qua intensiteit ja, maar het rood zelf blijf je heel laaaaang zien....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
Rood is wel een kleur die snel vervaagd. Anti-roos shampoo helpt daar ook wel bij, maar je haar wordt daar wel droog van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |