abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46392510
Ik heb even een vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.... Op dit moment heb ik mijn haar rood geverfd (L'oreal Feria, Scarlet Power, 6.66), felrood dus. Omdat ik er na een maand of 3 weer op uitgekeken ben en ik m'n haar binnenkort moet verven, wilde ik overgaan naar een bruintint. Iets donkerbruin, maar niet naar het zwarte toe.

Nu weet ik dat de rode glans waarschijnlijk nog wel een poosje door zal schijnen en dat vind ik op zich niet zo erg, maar het moet niet halfrood/halfbruin zijn.

Wat voor bruintint kan ik het beste pakken om deze kleur te dekken? Een mahonie of kastanje tint, of juist niet, omdat het rood dan te fel blijft?
I had a signature once. It was awful.
pi_46392582
Ik denk idd die kleuren, maar zeker weten doe ik het niet...
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_46392965
Geen mahonie of kastanje nemen, die hebben van nature al een roodtint erin zitten. Ik zou dan kiezen voor een chocolade bruin of licht bruin. Middelbruin is zeker te donker. Dat wordt bijna zwart.
Ben zelf van nature rood en verf mn haar regelmatig en de laatste tijd vooral in bruintinten.

Je zal nog wel een beetje een rode gloed er doorheen krijgen, maar tis met chocolade of lichtbruin een heel stuk minder dan met bijv. kastanje.
pi_46393533
Ik heb je foto's ff bekenen op je profiel. Ik als kapper, kan je aanraden om het een poosje niet meer te verven. Bij dood haar is het namelijk niet aan te raden. Ik zou er dus een poosje mee wachten zodat je weer gezond, levend haar hebt.

groetjes,
de kapper
pi_46396750
In mn profiel staan geen foto's met rood haar op het moment hoor

Wat het verven betreft, het maakt me eigenlijk bijzonder weinig uit of het wel of niet goed is voor mijn haar. Mijn eigen haarkleur is te lelijk en te saai om te laten uitgroeien dus ik moet het wel verven. Wat dood haar betreft.... is haar niet altijd dood?
pi_46398005
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef Logitik het volgende:
Ik heb je foto's ff bekenen op je profiel. Ik als kapper, kan je aanraden om het een poosje niet meer te verven. Bij dood haar is het namelijk niet aan te raden. Ik zou er dus een poosje mee wachten zodat je weer gezond, levend haar hebt.

groetjes,
de kapper
Dat kun je natuurlijk nooit beoordelen vanaf een paar foto's daarbij als je lang haar hebt kun je wel 5 jaar wachten tot het helemaal is uitgegroeid....en levend gaat het al helemaal nooit worden!!! Ik weet ook zeker dat ze dit antwoord dan ook nooit zouden geven in een goede salon! Dat je goede haarproducten enzo moet gebruiken dat wel!

Maargoed ik zou voor chocoladebruin gaan en anders even langs de kapperswinkel,kun je maar kiezen! Laat je het resultaat nog wel ff zien?
01-08-2008
pi_46398138
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:17 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk nooit beoordelen vanaf een paar foto's daarbij als je lang haar hebt kun je wel 5 jaar wachten tot het helemaal is uitgegroeid....en levend gaat het al helemaal nooit worden!!! Ik weet ook zeker dat ze dit antwoord dan ook nooit zouden geven in een goede salon! Dat je goede haarproducten enzo moet gebruiken dat wel!

Maargoed ik zou voor chocoladebruin gaan en anders even langs de kapperswinkel,kun je maar kiezen! Laat je het resultaat nog wel ff zien?
Goede producten gebruik ik sowieso, ik koop mijn shampoo's gewoon bij de kapper omdat ik weet dat ik erg droog haar heb. Na het wassen gebruik ik een rijke conditioner en zo nu en dan een maskertje. Stylingproducten gebruik ik nooit, dus dat scheelt ook weer een beetje.
Maar m'n haar moet dus weer geverfd worden en ik heb nu gewoon geen geld voor de kapper, en op zich moet dit ook best zelf te doen zijn Ik weet nog niet wanneer het gebeurt, misschien volgend weekend pas hoor, maar ik zal wel een voor/na foto plaatsen dan
pi_46403839
quote:

groetjes,
de kapper
Leeft jouw haar?
pi_46406922
quote:

groetjes,
de kapper
weet niet waar jij gekeken hebt, want dr haar ziet er gewoon goed uit... en die foto waar het zo warrig zit, is getoupeerd..
jij noemt jezelf kapper?
pi_46410737
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:22 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Goede producten gebruik ik sowieso, ik koop mijn shampoo's gewoon bij de kapper omdat ik weet dat ik erg droog haar heb. Na het wassen gebruik ik een rijke conditioner en zo nu en dan een maskertje. Stylingproducten gebruik ik nooit, dus dat scheelt ook weer een beetje.
Maar m'n haar moet dus weer geverfd worden en ik heb nu gewoon geen geld voor de kapper, en op zich moet dit ook best zelf te doen zijn Ik weet nog niet wanneer het gebeurt, misschien volgend weekend pas hoor, maar ik zal wel een voor/na foto plaatsen dan
Ik bedoel niet de kapper maar een kappers winkeltje.Daar kun je dezelfde verf kopen die ze in veel kapsalons gebruiken iets van Wella ofzo,dan betaal je een tientje en heb je net zo veel keus als bij de kapper en kunnen ze je adviseren.
01-08-2008
pi_46411296
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:46 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik bedoel niet de kapper maar een kappers winkeltje.Daar kun je dezelfde verf kopen die ze in veel kapsalons gebruiken iets van Wella ofzo,dan betaal je een tientje en heb je net zo veel keus als bij de kapper en kunnen ze je adviseren.
Ik zal eens kijken of ze zoiets ook verkopen bij mijn kapper... Ik ga altijd naar de Hizi Hair, vind ik een héle fijne keten... maar op zich heb ik tot nu toe ook altijd goede ervaringen met haarverf uit een pakje
pi_46412319
Rood ga je er wel heeel erg lang door heen zien trouwens. Heb het ook heel lang geleden een tijdje rood gehad en daarna bruin geverfd, maar nooit van die rode gloed af gekomen (hoe 'koud bruin' ik het ook liet verven).
Maar als je warm bruin haar wil hebben is dat natuurlijk niet echt een probleem, alleen maar mooi dan
pi_46412922
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken of ze zoiets ook verkopen bij mijn kapper... Ik ga altijd naar de Hizi Hair, vind ik een héle fijne keten... maar op zich heb ik tot nu toe ook altijd goede ervaringen met haarverf uit een pakje
Wij hebben idd Multihair hier (oost gelderland), hele vriendelijke prijzen en erg behulpzaam!
pi_46483840
ik heb nu deze gekocht. Ik weet nog niet wanneer ik hem erin doe, denk ergens deze week...

pi_46484628
Mooie kleur!!!
Ben benieuwd naar hoe je het resultaat vind
pi_46484769
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Mayla het volgende:
Mooie kleur!!!
Ben benieuwd naar hoe je het resultaat vind
roder dan op de verpakking, waarschijnlijk Afijn, als ik het ga verven zal ik nog wel een voor en na fotootje posten, is altijd leuk om te zien
pi_46484850
ja dat het roder wordt denk ik ook idd..

ja zeker doen!
pi_46489321
Rood is wel een kleur die snel vervaagd. Anti-roos shampoo helpt daar ook wel bij, maar je haar wordt daar wel droog van.
pi_46489835
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
Rood is wel een kleur die snel vervaagd. Anti-roos shampoo helpt daar ook wel bij, maar je haar wordt daar wel droog van.
rood vervaagd wel qua intensiteit ja, maar het rood zelf blijf je heel laaaaang zien....
pi_46502626
Nou, begin maar met lachen... Mijn vriend, die mijn haar altijd verft, heeft niet alleen de ontwikkelspullen bij elkaar gegooid maar ook de héle tube shampoo die erbij zat (en daar doe ik normaal een stuk of 8 wasbeurten mee, kun je nagaan). Ik heb het toch maar in mn haar gedaan (het zal sowieso opnieuw moeten, dus of ik dit nou weggooi of niet), maar het lekt aan alle kanten en ik verwacht niet dat het goed zal pakken, ook al is het wel een mooie kleur an sich.... nouja, dat wordt morgen een tweede poging
pi_46503253
Das nie slim van m!!
Wel zonde natuurlijk
pi_46504554
Het had slechter gekund, maar ook stukken beter. Afhankelijk van hoe het nu opdroogt verf ik het morgen, uiterlijk volgende week weer. voordeel was overigens wel dat mn haar na het uitspoelen zó zacht was dat ik niks geen conditioner of wat meer nodig had

Foto's zijn niet te best van kwaliteit, lamplicht, geen flits.... Maar het geeft een idee. De tweede foto is m'n haar ook nat, dat scheelt... maar je ziet de rode glans nog erg duidelijk.

voor

na
pi_46504959

Ik zie geen verschil?
pi_46505247
Ik ook niet..

Zeker niet omdat het ook nog nat is.
pi_46506453
Jawel hoor, tis donkerder. En niet alleen omdat het nat is volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties