Die zitten haar aan te moedigen voor de computer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:34 schreef pluisje78 het volgende:
je familie zal maar nu mee zitten te kijken![]()
Vind jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Als jij dit veel werk ervan maken vindt, ben ik zeker NIET benieuwd naar jou Sexleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:36 schreef Ceessie het volgende:
Ze vroeg of hij was gekomen en toen zij ie ja 1 keer
Net zegt ze schatje ik denk dat ze echt ff rust nodig heeft nu
Ja ik vond dat ook al ergggggg raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.
Wel vreemd dat Amanda niet merkt dat/of hij is klaargekomen.
Ik geef ze een paar dagen totaan de eerste ruzie. Dat voelt toch iedereen wel aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef Dogga het volgende:
als ze de relatie behouden en ik zie nu geen reden waarom niet..kan brain er gewoon in blijven voor de rest van ze Gouden kooi leven.
daar is ze te dom voor. Ze laat zich graag gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef marky het volgende:
Volgens mij is die Brian niet zo'n lover als hij ons graag wil doen geloven. Even grof rammen en waarschijnlijk ook klaargekomen al was dat niet duidelijk. Ik vraag me af of Amanda het ook als lekker heeft ervaren. Kijken of ze straks gewoon min of meer het bed uitvlucht.
Nou, huub was met die hoeren na 3 slagen al aan NL aan het denken, en zelfs dat hielp maar voor korte duur.quote:
Ja, Amanda gebruikt haar ombinddildoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zet de streams nog maar even niet aan, lees iets van anaal en Brian en Amanda........![]()
Zit zoveel rustgevende pillen in die gast dat hij het niet meer volhoud tot de lozing.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij niet is klaargekomen dan snap ik er niets meer van trouwens. Stopt hij dan gewoon zomaar? Beetje vreemd allemaal.
jeps en dan wordt het leven in de kooi voor hun allebei een hel. Is dan kwestie wie gaat er weg en wie blijftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef ze een paar dagen totaan de eerste ruzie. Dat voelt toch iedereen wel aan.
Ik help het jullie hopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
[..]
jeps en dan wordt het leven in de kooi voor hun allebei een hel. Is dan kwestie wie gaat er weg en wie blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |