Is ook bijna onmogelijk, dan moet hij zijn HOOFD gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
Ik ga even wat anders doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Daar gaan ze weer
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij niet is klaargekomen dan snap ik er niets meer van trouwens. Stopt hij dan gewoon zomaar? Beetje vreemd allemaal.
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:30 schreef petraa het volgende:
ik yheb hem nog niets zien waarmaken van zijn verhalen. De eerste vrouw waar ik het mee doet laat ik spuitend klaarkomen enzo.
En dan lijkt me dat het nu een beetje een smeerbende is daar. Hij zal dus wel gewoon gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.![]()
vind je het gek als er een idioot konijntje je ligt te neuken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |