ik hoop het niet, ik wil eigenlijk wel weer streams op vredig slapende bewonersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef schatje het volgende:
ff pauze
Donderdag nacht lag ze vrij hard te kreunen. Dat heb ik nu nauwelijks gehoord. Deze was dus meer voor Brian zelf denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
dit is echt zooooooo bahhh, ik kan me niet voorstellen dat Amandel er op deze manier lol aan beleefd. Maar ja alles voor de kijkcijfers
zei ik toch, tis voor hem alleen maar een gat, een opblaaspop waar helaas ook geluid uit komtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
Ik heb Brian ook nog niet één keer een lief woordje naar Amanda horen zeggen viel me net op....
Walgelijke vent. Hij gebruikt haar gewoon.
Neem ik wel aan, maar wanneer wordt er wat opgeruimd zegmaar?quote:
thanks! ik kan niks zien. met jou duidelijke beschrijving kan ik alsnog meegenietenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:10 schreef Tessa_77 het volgende:
Nu ligt ie erop.
alles wordt gewoon afgeveegd met dat bos stro en dat roze ding dat ze al ruim 2 weken aan heeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik wel aan, maar wanneer wordt er wat opgeruimd zegmaar?
tja en zij laat zich gebruiken, dus wie is hier nu gestoordquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
Ik heb Brian ook nog niet één keer een lief woordje naar Amanda horen zeggen viel me net op....
Walgelijke vent. Hij gebruikt haar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |