Eensch. Beiden. Maar de psyche van een vrouw vind ik in deze situaties wat minder gemakkelijk te doorgronden....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
tja en zij laat zich gebruiken, dus wie is hier nu gestoord![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:21 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik zit me nu beiden voor te stellen: De morningbreath van Brian en Amanda, hevig tongend en hijgend in elkaars gezicht...![]()
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef T-lex het volgende:
Zet de streams aan en gelijk al actie.![]()
"Begin de dag met een horizontaal dansje !"![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
maar waarom moeten wij daarnaar kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.
eerst bigbrother gouden kooi baby in aantochtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
Nog even 9 maanden wachten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Tessa_77 het volgende:
Nieuwe bewoner?? Ik zie wel het hek in beeld...
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef Tessa_77 het volgende:
Hoor ik Brian nou net iets zeggen in de trant van: "leuke dingen doen" "kutje likken"
Kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
Is ook bijna onmogelijk, dan moet hij zijn HOOFD gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
Ik ga even wat anders doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Daar gaan ze weer
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij niet is klaargekomen dan snap ik er niets meer van trouwens. Stopt hij dan gewoon zomaar? Beetje vreemd allemaal.
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:30 schreef petraa het volgende:
ik yheb hem nog niets zien waarmaken van zijn verhalen. De eerste vrouw waar ik het mee doet laat ik spuitend klaarkomen enzo.
En dan lijkt me dat het nu een beetje een smeerbende is daar. Hij zal dus wel gewoon gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.![]()
vind je het gek als er een idioot konijntje je ligt te neuken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
Die zitten haar aan te moedigen voor de computer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:34 schreef pluisje78 het volgende:
je familie zal maar nu mee zitten te kijken![]()
Vind jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Als jij dit veel werk ervan maken vindt, ben ik zeker NIET benieuwd naar jou Sexleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:36 schreef Ceessie het volgende:
Ze vroeg of hij was gekomen en toen zij ie ja 1 keer
Net zegt ze schatje ik denk dat ze echt ff rust nodig heeft nu
Ja ik vond dat ook al ergggggg raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.
Wel vreemd dat Amanda niet merkt dat/of hij is klaargekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |