quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:09 schreef RSie het volgende:
[offtopic]
He Dieenebart,.. je ouwe maatje Ruud komt ook weer op tv binnenkort. die gaat vechten met sterren o.i.d.
[/offtopic]
saai op de streams,.. ligt de rest van de bewoners ook nog te pitten??
Ja, dat klinkt me allemaal net iets te zweverig. Ze zei ook dat als ze er uit moet 'het zo heeft moeten zijn'. Tja, zo kun je alles wel lekker positief uitleggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:11 schreef Llewella het volgende:
[..]
Gister zij ze al tegen brian van dat als ze niet mag dat ze er alleen maar sterker door wordt, want als ze dit 'overleeft' overleeft ze alles. Ze kan er een positieve draai aangeven wat haar alleen maar sterker maakt.
Ja, als je erover nadenkt dan is het bijna knap dat het kind nog zo positief is. Er kloppen gewoon heel veel dingen niet. Al haar baantjes, geld van moeder, geld van Rogier. De makkelijkheid waarmee ze over de hele relatie heenstapt. Gelijk seks met Brian. Heel veel dingen zijn gewoon "niet normaal" en dat is nog een understatement. Nena zei toch ook dat zij altijd van die idiote dingen doet maar volgens mij is zij in een idiote omgeving opgegroeid.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die omgeving klinkt idd ook niet helemaal kosjer. Een zus in een internaat, de andere zus dusdanig mishandeld dat ze een zeer zware beroerte kreeg. De moeder die naar België verhuist omdat ze daar 'een jongen' heeft leren kennen. En die haar kleine meid op haar 15e nieuwe tieten geeft.
Ik werd de negeer-mode van jullie een beetje zat, ik dacht ik zal weer eens nadenken over wat ik schrijfquote:
Een cursus seks zou misschien wat zijn voor beide, want daar bakken ze niet veel van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
Zou Amanda nu een cursus hebben verdient?
Ken ik ergens van. Dat studio-lampenarsenaal warmt de boel lekker op. Bij Hbb stonden er overal vochtverspreiders tegen de bloedneuzen. (daar werd ook iedereen gek, wij dachten dat ze iets in de lucht spoten...?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Je hoorde Amanda gisteren ook al klagen over de warmte, maar het lijkt mij ook een ellende daar onder de dekens. Lekker zweten enzo. Zal inmiddels wel een heerlijk geurtje hangen in die slaapkamer.
Dat ze geen dikke winst maken is al veel langer bekend toch. Maar inmiddels is het concept verkocht, dus JdM is wel weer binnen. De kijkcijfers zijn inmiddels wel wat gestegen, dus de kans dat er meer reclame tussendoor komt of dat de reclame duurder wordt lijkt me zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Op de talpasite van meeltje30
DGK heeft grote financiële problemen. Als dit niet op korte termijn veranderd gaat definitief de stekker eruit. Mensen die voor DGK werken zijn in kennis gesteld door een brief, waarin aangegeven word dat er flink bezuinigd moet gaan worden, en als het financiële plaatje zo blijft de stekker er snel uit gaat. ijn ze ook lekker snel achter
Iemand hier iest van gehoord?
Gerust stellen? Als in: idd de stekker gaat er zó uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Misschien kan DGK_REDACTIE ons gerust stellen?
Dat droogt echt wel op, joh! Wat doe jij dan? Meteen opstaan en de lakens verschonen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |