Is het nou zo dat ze ons bewust richting een bepaalde keuze sturen? En waarom hebben ze Martin niet verteld met hoeveel procent hij was gekozen? En waarom (ze hadden maar even hoeven inloggen in hun eigen chat op de BB site om uit te vinden, waarom 'het publiek' vond dat Martin moest gaan; juist ja, de zgn. 'Bart-situatie'.
Al met al begin ik me af te vragen of ik uberhaupt nog wel mee zal doen met het stemmen... Veronica leidt je gewoon in de richting die zij willen en geven straks misschien een kwart miljoen aan hun eigen acteur
Weather
Dit terwijl Bianca de superbitch is die ze het huis uit hadden moeten donderen..
maar... look at this site and zie wat BB allemaal flikt achter de schermen... Het is en blijft commerciele televisie en uiteindelijk draait het toch om dat Libresse zijn maandverbandjes aan de huisvrouwen slijt, en dat doe je tegenwoordig met kijkcijfers...
Gisteren was het al wel heel opvallend dat direct na het zielige verhaaltje van Martin (het betrappen van z'n vriendin) de stats in beeld kwamen waar hij het slechts uitkwam.
Wat trouwens ook interessant is: de kijkers pikken het niet dat, getuige de exit van Martin, de groep verdeeld raakt; de persoon die tot nu toe het meest _leek_ te willen stoken en op eigen voordeel (Sabine) uit was, is er nu uitgekickt. De kijker en/of de regie wil in deze fase van Big Brother dus blijkbaar een min of meer harmonisch geheel. Ben benieuwd wanneer dit gaat veranderen (want dat het gaat veranderen staat voor mij wel vast: na een paar weken gaan bepaalde dingen toch op de zenuwen werken, en zullen er irritaties komen, die ook kenbaar zullen worden gemaakt -> ruzies! En dat is scoren, dus daar zal de regie van Big Brother vast wel op aansturen).
Thalion
-------------------
Venco Drop: IS ER DAN NOU ECHT HELEMAAL NIETS MEER ECHT!
Het zou in elk geval wel spraakmakend zijn.
By the way dat stukje van rolfie waarbij hij per ongeluk via het internet de stand geeft lijkt mij behoorlijk in scene gezet.
Zelfs al zou het gespeeld zijn (wat dus niet was) dan zijn ze behoorlijk dom bezig... Wie gaat nou er expres zo ontzettend hard blunderen en daarna nog een keer proberen om het te verbergen, waar niet eens de grootste l*l intrapt..
Die rolfen consorten hebben geen flauw idee over het hele internetgebeuren.. Blijkt maar eens te meer uit het feit dat er zo verschrikkelijk veel screw-ups van veronica te zien zijn geweest...
-----------------
Rolf makes me rofl
------------------------------------------
De hele wereld is gek, ben ik dan normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |