quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er meerdere zijn hier haha
Die jou willen neuken natuurlijk. Wat een woord ... Die met jou willen vrijen klinkt toch veel beter? hahaquote:
ook goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
Nou ik heb weer genoeg gehoord.. geef mij de beatles maar ;o))
Wat hebben ze je ooit misdaan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:23 schreef BeeDee het volgende:
en ik haat condooms
Noh, 't gaat om neuken. Neuken is een onderdeel van vrijen, ja. Ergo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die jou willen neuken natuurlijk. Wat een woord ... Die met jou willen vrijen klinkt toch veel beter? haha
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben ze je ooit misdaan?
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Is mijn sekspartner er nog?
Ze ontnemen je het gevoelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat hebben ze je ooit misdaan?
ok!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, 't gaat om neuken. Neuken is een onderdeel van vrijen, ja. Ergo.
Ow? Ik dacht dat het juist gevoeliger werd. Voor hem dan.quote:
Serious?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht dat het juist gevoeliger werd. Voor hem dan.
Waar heb je dat vandaan ? Er zit rubber tussen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht dat het juist gevoeliger werd. Voor hem dan.
Zo snel mogelijk, ik heb zin in dat sigaretje.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
maar goed die dingen zijn allang verleden tijd
Hoe lang duurt het om vanuit Italie naar hier te komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik heb zin in dat sigaretje.
Zolang 't geen carnaval/schlager en sommige klassiek is...jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
Meatloaf is geweldig. Ik hou van de meeste muziek.
Welk vliegveld in Nederland moet ik hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om vanuit Italie naar hier te komen
schlager is echt versckrikkelijk ik zie die denny christiaan? alweer staan hahaa Mijn oma was er gek vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zolang 't geen carnaval/schlager en sommige klassiek is...ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |