Was je daar dan, als je maar geen souvenirs hebt meegenomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, nou, ik kwam er gister achter dat ze heus voedsel hebben in Afrika
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Lijken mij altijd wel geschikte mensen om een biertje mee te drinken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb het koud, ik ga een trui zoeken, tot zo mensen, zuip nog even wat door, ja
Waarom denk je dat er hongersnood in Afrika is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij kan wel een wapen betalen maar geen voedsel?
Doen ze wel vaker aan die bierbuikjes te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Lijken mij altijd wel geschikte mensen om een biertje mee te drinken.
Gewoon wat aids om te delen met jouuuuuquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was je daar dan, als je maar geen souvenirs hebt meegenomen.
sloeriequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb het koud, ik ga een trui zoeken, tot zo mensen, zuip nog even wat door, ja
Ik durf de gok te wagen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gewoon wat aids om te delen met jouuuuu![]()
Nu, tot zo ergo![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hongersnood in Afrika is?
Juist, omdat die negertjes steeds helmen en geweren kopen en ze dan geen geld meer overhouden.![]()
+ latenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik open geen nieuwe hoor. PeZu, ik vind dat Piovan dat erg goed deed. Aan jou de taak dus om hem zodra het moment daar is een nieuw topic te openen.
diederik jan? wtfquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben je naam alweer vergeten iets met jan..... gert jan.. even zoeken aah diederik jan
DJ Hoe kom jij aan PeZu? Ik dacht aan Peter Zuipt ofzo
Beetje op en neer springen krijg je het wel warm vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben er weer. Zonder ytrui. Crap.
Truien aan de Afrikaantjes gegeven in ruil voor aids?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben er weer. Zonder ytrui. Crap.
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ze vroeeg hoe wij heten en jij zei dat, denk ik
ik denk van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ze vroeeg hoe wij heten en jij zei dat, denk ik
Schatje ben ik hèquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Truien aan de Afrikaantjes gegeven in ruil voor aids?
Dat is pas liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |