Matthijs ging hem ook nog lekker zitten betasten. Welja, proef er ook nog maar even van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:30 schreef TLC het volgende:
Die teen hadden ze weg mogen laten uit de uitzending, gatver wat smerig![]()
Je zult maar net aan het eten zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus.quote:Donderdag geen uitzending
22-02-2007 10:26
Er is vanavond geen uitzending van DWDD. Vrijdag zijn we er weer met een speciale media-uitzending.
Niet erg. Had gisteren wel meer van Loretta willen horen. Half uur is te kort.quote:
Dan komt vast Jort!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef arneaux het volgende:
Voor vnvd staat er nog niets online.
Zou dat t zijn? Lijkt me erg stug hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan komt vast Jort!
wegens recente ontwikkelingen kondigt men niet meer van te voren aan dat hij komt als side kick
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou dat t zijn? Lijkt me erg stug hoor.
Ja dat weet ik toch allemaal niet.quote:
Dan hebben wij echt totaal een andere smaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Cybart het volgende:
Joost Zwagerman
samen met Martin Bril
toch de minst toevoegende factoren aan het programma
(jaaa, en alle jakhalsen op Isolde(talent) na....ja en frank is af en toe best grappig)
Isolde , het bintjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Cybart het volgende:
Joost Zwagerman
samen met Martin Bril
toch de minst toevoegende factoren aan het programma
(jaaa, en alle jakhalsen op Isolde(talent) na....ja en frank is af en toe best grappig)
Allemaal interessante mensen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Mike het volgende:
Vanavond:
Marc-Marie Huijbregts
Joost Zwagerman
Mart Smeets
Twan Huijs.
Ja, haha, die komt volgende week in "de wereld.. oh euh. Ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
"je bent bijna te groot voor dit programma, Roel "
Met de aai over de bol, van vorige keer, in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
"je bent bijna te groot voor dit programma, Roel "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |