Lekker stoken. Zou het nog gaan ontvlammen?quote:
Je vergeet honkbal en basketbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Heb altijd al een hekel aan die Smeets gehad, alles en iedereen is te min. Er zijn maar twee sporten die tellen, schaatsen en wielrennen.
Marc moet hem gewoon bitch fightenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lekker stoken. Zou het nog gaan ontvlammen?
Je vergeet z'n andere 2 grote liefdes: basketbal en honkbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Heb altijd al een hekel aan die Smeets gehad, alles en iedereen is te min. Er zijn maar twee sporten die tellen, schaatsen en wielrennen.
Hij heeft ook wel wat, hij weet verdomd veel, maar heeft hij 't nodig om anderen "de grond in te trappen" met z'n dooddoeners?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Beter dan Twan Huys die de hele avond zn bek houdt. Ik vind Smeets wel wat hebben.
Laat t Wickedangel maar niet horen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch is die Roel van Velzen 'n behoorlijk talent op de piano zeg, hij verzint 't allemaal goed en kan erg brede muziekstijlen spelen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch is die Roel van Velzen 'n behoorlijk talent op de piano zeg, hij verzint 't allemaal goed en kan erg brede muziekstijlen spelen
Alleen Rutger Hauers suggestie voor een Beethoven zat er een keer niet in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze is geweldig!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef arneaux het volgende:
Die Isolde moeten ze ook eens voldouwen met Ritalin of Concerta.
Wat doet ze dan in godsnaam: toeristische plaatjes in Hollywood schieten,de verzamelde pers filmen, samen met een levengrote replica van een originele Oscar op de foto. Ik vind het verbijsterend dat daar geld en zendtijd voor uitgetrokken wordt. Een minimun aan diepgang, of desnoods een originele invalshoek zou ik erg welkom vinden.quote:
Dan zijn dan ook de 2 gaafste sporten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:20 schreef arneaux het volgende:
Laat t Wickedangel maar niet horen.
te erg, tochquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Goede opmerking van Zwagerman over Knevel en Plasterk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef Arcee het volgende:
*op klok kijkt*
Ja hoor, het is weer Wicky-tijd.![]()
helemaal niet zo'n goede opmerking. hij snapte er niks van. het gaat er om dat die man op Onderwijs gezet is (waar de schepping-evolutie issue het meest telt), niet dat die man die mening heeft of in het kabinet zit. Zwagerman begon toen over Abu Taleb bla bla.. hij had het duidelijk niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Goede opmerking van Zwagerman over Knevel en Plasterk.
leg mij dan eens uit waarom iemand die het scheppingsverhaal niet gelooft, niet kan op Onderwijs, maar iemand die de evolutieleer afwijst wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
helemaal niet zo'n goede opmerking. hij snapte er niks van. het gaat er om dat die man op Onderwijs gezet is (waar de schepping-evolutie issue het meest telt), niet dat die man die mening heeft of in het kabinet zit. Zwagerman begon toen over Abu Taleb bla bla.. hij had het duidelijk niet begrepen.
Lang leve het atheīsme.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef milagro het volgende:
te erg, toch
die mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat je je leven kunt leven zonder in een god te geloven
Ik kan me herinneren dat hij onze geliefde kroonprins...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef sooty het volgende:
Wat een lamlul die Smeets. Met zijn ge-oh over 'bobo's het speelveld'. Volgens mij kreeg hij een nat kruis toen Beatrix ene WA van Buren verwelkomende op de meet van de elfstedentocht.
Ja ik kan me ook meerdere keren herinneren dat ie het tof vond dat de kroonprins tussen de hockeydames stond te dansen op het veld, beetje jammerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef sooty het volgende:
Wat een lamlul die Smeets. Met zijn ge-oh over 'bobo's het speelveld'. Volgens mij kreeg hij een nat kruis toen Beatrix ene WA van Buren verwelkomde op de meet van de elfstedentocht.
Yep. Maar er was geen enkel 'bobo op het speelveld' -commentaar tav. Beatrix.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij onze geliefde kroonprins... [afbeelding]... buitengewoon sarcastisch aansprak met 'meneer Van Buren', de naam waarmee hij zich had ingeschreven.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef sooty het volgende:
Yep. Maar er was geen enkel 'bobo op het speelveld' -commentaar tav. Beatrix.
Ik zal het maar toegeven: Ik mag die Smeets niet. (Nu niet, vroeger niet, nooit niet).![]()
Hoor jij ook bij die club?quote:
Ja, ik vind hem onuitstaanbaar. Vanavond waren er weer legio voorbeelden. Zo beledig je je gastheer bijvoorbeeld niet. Dat is een ongeschreven wet, om met Smeets te spreken. Heel goed dat Van Nieuwkerk daar verder niet op inging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |