Rennen. Heeft 'tie wel vaker gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Hoe kan Matthijs nu ineens ook live bij Holland Sport zitten? Of is DWDD niet live?

omdat Mattijs nooit kritische vragen stelt, het moet wel leuk blijven....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Cybart het volgende:
waarom vraagt mathijs niet aan minoun waarom het altijd dezelfde mocro's zijn...

Klopt, zelfde gebouw zelfs.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef arneaux het volgende:
Studio er vlakbij gok ik.

Dat was weer zo'n tenenkrommende supermeligheidsuitschieter.quote:

Zelfde gebouw wat hier al wordt gezegd laatst liep wilfred de Jong even naar Claudia in de uitzending om het te laten zienquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Hoe kan Matthijs nu ineens ook live bij Holland Sport zitten? Of is DWDD niet live?

Bij haar is dat accent gewoon heerlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:Ilse
praat nog steeds zoals ze altijd deed.
Ik had verwacht dat ze haar Twents nu wel eens kwijt zou zijn, maar nee hoor.![]()

Ik vind het leuk klinken hoe Ilse haar dialect spreektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bij haar is dat accent gewoon heerlijk..

Ah niet alweer dat schijtvoetbal. Waarom moet die bagger altijd mijn normale dagritme verpesten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef Astherushcomes het volgende:
vanavond een verkorte aflevering ivm PSV - Arsenal
tvp

Vaak ja. Maar het is ook vaak raak.quote:

Idd, optiefen met die voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vaak ja. Maar het is ook vaak raak.![]()

Lief he!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef Takkesteeg het volgende:
(btw, wat zit Daphne daar te brabbelen?)

En net als ie dacht, ik heb mijn portie wel gehad, baf weer een klap op zijn bekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Thelonious het volgende:
Jan Lenferink bij de Hells Angels. Dat was nog eens televisie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |