quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Maureen vertelt heeft haar Wikipediapagina goed uit haar hoofd geleerd. Die goeie ouwe tijd in Zweden...
Zou het?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik denk dat ze echt wel weet hoe ze haar eigen leven heeft geleefd.
begin jij nu ook al, wat is dat toch met dat adoptie gedoe met jou en Kassendoosquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef snellejelle het volgende:
Je merkt wel dat maureen zo'n zwaar leven heeft gehad. gaat je niet in de kouwe kleren zitten zo'n adoptie
Dat vind ik ook @milagro, dat merk ik de laatse weken vaker aan Youri dat ie net als Jan zo hard kan praten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef milagro het volgende:
Die Youri gaat steeds meer op zijn pa lijken
ja, ik loop achter![]()
Ik ben 't met je eens hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
begin jij nu ook al, wat is dat toch met dat adoptie gedoe met jou en Kassendoos
Youri lijkt net zoveel op zijn vader als Sugar Lee Hooper op Vader Abraham lijkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook @milagro, dat merk ik de laatse weken vaker aan Youri dat ie net als Jan zo hard kan praten.
Alleen Jan tikje erger![]()
hij is net zo raar verontwaardigd over drie keer niets, en drammerig als zijn pa, latelyquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Youri lijkt net zoveel op zijn vader als Sugar Lee Hooper op Vader Abraham lijkt.
Jan Mulder gaat nooit vervelen. Youri is al jong over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is net zo raar verontwaardigd over drie keer niets, en drammerig als zijn pa, lately![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |