10 cent per CP, CS-tariefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wie heeft er een ponnetje nodig als je 's avonds je contactpunten verdiend door je te laten nemen door Brian?
Manipulatie van de hoogste klasse. Als dit echt zo is... wat natuurlijk nooit wordt toegegeven ... moet gelijk de stekker er uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee de redactie vind dat Sylvia wat meer aanwezig moet zijn of zoiets vaags (zie vorige COS)
Ze moet zich meer mengen in het spel volgens de redactie. En door het stopzetten van haar activiteiten heeft ze daar alle tijd voor. Een hoop blablablaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Manipulatie van de hoogste klasse. Als dit echt zo is... wat natuurlijk nooit wordt toegegeven ... moet gelijk de stekker er uit.
Wat mij betreft is ze aanwezig en is ze echt een van de weinigen die haar activiteiten serieus neemt.
Totale onzin .. zie mijn eerdere opmerkingen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze moet zich meer mengen in het spel volgens de redactie. Een hoop blablabla
Tja leg dat maar eens aan de redactie uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Totale onzin .. zie mijn eerdere opmerkingen.
En dit alles na het gestook van de Amoebe-groep. Dit zegt genoeg. De anderen maken totaal geen kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |