Dat heb ik hem met eigen oren horen zeggen* , toen Natasia hem daar naar vroeg. Twee van deze homeopatische ( ...) pilletjes per keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Danny het volgende:
Diazepam is verre van homeopatisch. als Brian die krijgt dan zou dat een boel verklaren
het zijn echt zusjes van elkaar hehquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef uitgeslapen het volgende:
1: Hoe gaat het met hoe heet het uuuh nou jaaaa uuh
2: Uuuh jaaaa uuuh?
1: Nou jaaaa, uuuhh...
2: Natasiaa???
1: Jaaa uuuhhh
2: Ooohhh my gottt
1: Jaaaa
2: Uuuuh
1: Jaaa
2: My gott
1: Brian?
2: Alles goed verder?
1: Hoe is het verder?
2: Jaaaa
1: Ooooh
1: Wat?
etc.... meesterlijk!
Mwah, in combinatie met alcohol kan hij dubbel gaan flippen.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef Frasier het volgende:
Ja dat snap ik maar in betrekking met het spel is het niet eerlijk. Die vent is op deze manier niet meer uit de tent te lokken. Als hij dat op eigen kracht kan, respect. Maar dit is zo zwak.
Lukt niet,.. ik zit onder de pillenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Slechte vergelijking WC eend, probeer eens beter
Opzich wel jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou dat alcoholverbod van Huub ook oneerlijk zijn
Dit is door een fokker gezien op de streams...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Diazepam is verre van homeopatisch. als Brian die krijgt dan zou dat een boel verklaren
Volgens mij gaat zus niet voor Rogier. Ze is in de afgelopen 2 weken een paar keer met hem uitgeweest, maar het was anders dan anders. Hij liet haar bij het uitgaan gewoon alleen staan en ging zijn eigen gang. Klinkt niet alsof daar romantische dingen spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef Lieve het volgende:
Waarom mag je niets van iemand vinden of er een opmerking over maken als iemand edoor een vriendje een hersenbloeding heeft gekregen op basis van mishandelingen?
Erg aardig allemaal
valt wat mij betreft in de categorie 'alleen maar goed over de doden", maar... haart brein werkt beter dan dat van zaagsel gevulde silecone kipje van een zus van haar.
Mag ik best vinden, mag ik best zeggen en ik ben van mening dat het in de familie zit.
Die zus weet hoe fout haar zus is en zegt dat niet.
is dat niet raaaaarrrrr? Lief, tuurlijk!
Zus gaat nu voor Rog!
Gelijk heeft ze!
Ik weet verder niet wat de combinatie met alcohol kan doen. Maar als dat zo is, laat 'm flink aan de zuip gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, in combinatie met alcohol kan hij dubbel gaan flippen.....
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij is dit oorspronkelijk een siamese tweeling, aan elkaar verbonden via 1 hersencel, operatief gescheiden op 6 jarige leeftijd...
Lijkt me niet slim als ze voor Rogier zou gaan. Is een agressief typje en ze is al eens in mekaar gemept...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef Mulderd003 het volgende:
HAhahahah wat een dom mens, hoezo doet je ze zo geheimzinnig?
MISschien stiekem relatie met Rogier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |