Feyenoordsupporters namen vaak (zware) kalmeringsmiddelen icm alcohol om lekker los te gaan (en zich daarna helemaal niets meer te herinneren.)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
Ik weet verder niet wat de combinatie met alcohol kan doen. Maar als dat zo is, laat 'm flink aan de zuip gaan.
ik heb nog maar net ingeschakeld maar die zus komt op mij meer classy overquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef nlboy het volgende:
Je ziet duidelijk aan innerlijk en uiterlijk dat ze precies hetzelfde zijn.
Ja en ze bedoeld dat ze hier om het uur of naakt in beeld moet of met haar haar bezig moet zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef _Boo_ het volgende:
Wat zegt ze nou? Ik moet hier over het algemeen jurkjes aan
Nee, dat was met Rob...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zus niet voor Rogier. Ze is in de afgelopen 2 weken een paar keer met hem uitgeweest, maar het was anders dan anders. Hij liet haar bij het uitgaan gewoon alleen staan en ging zijn eigen gang. Klinkt niet alsof daar romantische dingen spelen.
[quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:30 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hey jij ook hier..................gezellie.
En waar is Basje nou?
Wil je haar echt houden?
Rohypnol en alcohol samen heeft een zwaar ontremmende werking.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters namen vaak (zware) kalmeringsmiddelen icm alcohol om lekker los te gaan (en zich daarna helemaal niets meer te herinneren.)
Rogier heeft gevraagt niet over hem te praten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef Mulderd003 het volgende:
jemig wat een types
deborah gaat met rogier.....
waarom ist anders zo geheim over alles
Ja, dat krijgt zij gewoon qua nieuwe kleding opgestuurd. Hoorde ik Natasia vanmorgen al zeggen over 2 nieuwe jurkjes waar Amanda haar over vertelde: "zeker weer van die iniminie jurkjes? is toch eeeerg he!" Amanda: "ja het zijn altijd iniminiejurkjes, maarrr nou draag ik thuis ook wel veel iniminie hoor"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef _Boo_ het volgende:
Wat zegt ze nou? Ik moet hier over het algemeen jurkjes aan
DGK stuurt alle kledingkeuzequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Ze MOET die CS jurkjes dus aan.
Goed gezien, hoor !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog maar net ingeschakeld maar die zus komt op mij meer classy over
Ze is mooier, luistert, is bescheiden
(maar ik moet nog even bijlezen)
Heeft Mattel een nieuwe Barbielijn geproduceerd?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Tomsky het volgende:
Tiffany... Samantha... LOLZ, typisch allemaal...
Rogier noemt ze Rog, je verstaat het verkeerdquote:
Het geven van medicijnen voor slaapstoornissen zou al oneerlijk zijn ... je bent namelijk aan het manipuleren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Opzich wel ja. Maar dat verbod is tijdelijk.
Eerlijk zou zijn om volgende week vrijdag als het alcoholverbod van Huub afloopt Brain geen medicijnen meer te geven.
Valium ook, als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Kaleddis het volgende:
Rohypnol en alcohol samen heeft een zwaar ontremmende werking.
Kan ook door de zenuwen komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef Black_king het volgende:
Zo, ze is een echte kettingrookster zeg, die Deborah.....
-knip-
Ik hoor nu weer Rob..maar zal dan wel Rog zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rogier noemt ze Rog, je verstaat het verkeerd![]()
Met rooie knollen heb je niet eens alcohol nodig,... gewoon wakker en actief blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Rohypnol en alcohol samen heeft een zwaar ontremmende werking.
Verklaar je meteen waarom je het überhaupt nodig acht op het medicatie-verhaal te reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
ja, ze moeten Sylvia nu eigenlijk wat speed toedienen..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef Danny het volgende:
Maar DGK_REDACTIE; ik zie hier nu al tig keer vermeld dat Brian Diazepam krijgt. Dat moet dan wel helemáál 'glad ijs' zijn, niewaar?
Maar goed; de pillen verklaren dus waarom Brian opeens rustig is en dus een grotere kans heeft het lang in de villa vol te houden. Dat is dus een enorm voordeel voor 'm.
Toen werd gevraagd of het nu 'aan' is dacht ik er al goed aan te doen van stream te wisselen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
Vraagt ze nu wéér of d'r zus nog contact met Rog heeft?
Vannacht is ze voor het eerst met hem gegaan. Wat een kleutertaal.
Was mijn eerste indruk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb nog maar net ingeschakeld maar die zus komt op mij meer classy over
Ze is mooier, luistert, is bescheiden
(maar ik moet nog even bijlezen)
Niet zo flauw doen. Je laat Silvia ook niet met onstoken tanden rondlopen. Iemand chemisch afvlakken is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het geven van medicijnen voor slaapstoornissen zou al oneerlijk zijn ... je bent namelijk aan het manipuleren.
Er wordt namelijk keer op keer door DGK benadrukt dat het gaat om de personen en ja helaas als je last hebt van slaapstoornissen moet je er gewoon uit gaan. Je trekt het of je trekt het niet.
neee, de eerste keer, vannacht is ze' met hem gegaan'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
Ze zegt gewoon dat ze alleen maar gezoend heeft @@
Ja dat viel mij ook een beetje tegen van Amoebe, maar ja die heeft al haar hakken om aan te denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef crohntje het volgende:
Geef je zus een arm...ze valt bijna
Zeg dat wel, wat een hork.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef crohntje het volgende:
Geef je zus een arm...ze valt bijna
Ja inderdaad wie is dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef BwennieBren het volgende:
Wis is de gozer met die bril dan?
Aaaaaaaah ik begrijp de taal van de jeugd niet meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
neee, de eerste keer, vannacht is ze' met hem gegaan'![]()
Toen Sylvia en Huub van dat feestje kwamen was Sylvia aardig op dreef de rest van de avond. Dus misschien lost dat het saaiheids-probleem wel opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef Flyduck het volgende:
[..]
ja, ze moeten Sylvia nu eigenlijk wat speed toedienen..
De keurslager die spareribs kwam brengen en wrs een "workshop" geeft: Hoe heet ik spareribsquote:
De man van de spare-ribsquote:
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah ik begrijp de taal van de jeugd niet meer![]()
mja ok, maar ze doen nog steeds net alsof we achterlijk zijn en niet gewoon dingen ZIEN en CONSTATEREN. Brian zegt 'Diazepam', de redactie zegt 'een homeopatisch pilletje van de dokter'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat het toegeven dat er Diazepam gegeven is gevoelig ligt? Daar heb ik wel begrip voor. Die joints werden aanvangkelijk ook ontkend.
Volgens mij was ze al opengescheurd aan die enorme bek te zien en heeft Brian geprobeerd het gat te dichtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.
Hmmmm uit elkaar laten trekken toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertaling in DGK-taal: Ze heeft zich vanacht open laten scheuren door brainless.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze al opengescheurd aan die enorme bek te zien en heeft Brian geprobeerd het gat te dichten
Die zijn nu een blokje kaas aan het etenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef Danny het volgende:
[..]
mja ok, maar ze doen nog steeds net alsof we achterlijk zijn en niet gewoon dingen ZIEN en CONSTATEREN. Brian zegt 'Diazepam', de redactie zegt 'een homeopatisch pilletje van de dokter'
En als daar dan 'lastige' vragen over komen dan is het 'je begeeft je op glad ijs' (of ze stoppen met reageren).
je kunt het welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm uit elkaar laten trekken toch?![]()
![]()
Jij hebt ook gelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm uit elkaar laten trekken toch?![]()
![]()
Nee maar kijk vanavond naar de livestreams om 21:00 uur en dan wordt het mysterie ontrafeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
Sylvia maakte weer de opmerking ... niks meer.
Heeft DGK al aangegeven waarom al haar activiteiten zijn stopgezet ?
jah, omdat de mensen van de casting hun vak niet verstaan en heel de castingafdeling niet deugtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
Sylvia maakte weer de opmerking ... niks meer.
Heeft DGK al aangegeven waarom al haar activiteiten zijn stopgezet ?
Heeft dit te maken met een plan dat besproken is door de HES-groep, inclusief Bart ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar kijk vanavond naar de livestreams om 21:00 uur en dan wordt het mysterie ontrafeld
Wie heeft er een ponnetje nodig als je 's avonds je contactpunten verdiend door je te laten nemen door Brian?quote:
Ja, ze kijkt wel eens internetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef Sug4r het volgende:
Zou die zus Amanda wel eens op tv of streams hebben gezien![]()
ja, volgt het fanatiekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef Sug4r het volgende:
Nee de redactie vind dat Sylvia wat meer aanwezig moet zijn of zoiets vaags (zie vorige COS)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met een plan dat besproken is door de HES-groep, inclusief Bart ?
Op zich wel raar ... ze blijft zichzelf ... en is altijd goed bezig met de activiteiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, omdat de mensen van de casting hun vak niet verstaan en heel de castingafdeling niet deugt
Dat zit ze toch net te vertellen. Ze kijkt geen tv, wel streams bij de bovenbuurman...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef Sug4r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |